جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

ائمه جماعات مجتمع باید مسیر ارتباط بین کارکنان و مدیران باشند

ائمه جماعات مجتمع باید مسیر ارتباط بین کارکنان و مدیران باشند
(سه شنبه ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۴:۰۳

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع اعضای شورای اقامه نماز مجتمع گفت: اعضای شورای نماز مجتمع باید حضوری موثر در بین کارکنان داشته و ارتباطی بسیار سازنده بین کارکنان و مدیران ایجاد نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مسعود حسنی با اشاره به برکات و فضائل گسترده نماز گفت: نماز اگر با خلوص نیت همراه باشد می تواند موجب بیداری قلوب بندگان خدا شده و همه انسان ها را نسبت به دستورات دینی ترغیب نماید.

حسنی افزود: نماز باعث وحدت و همدلی بین کارکنان می گردد و با گسترش فرهنگ نماز در مجتمع سدی محکم در مقابل تفرقه افکنی ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه عنوان داشت: نماز یک فریضه الهی است که مظهر طهارت و عبادت و راه ارتباط با معبود یکتاست،

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اهمیت فعالیت ائمه جماعات مجتمع خاطرنشان کرد: انتظار من از ائمه ی جماعات مجتمع این است که با نشان دادن عملکرد بسیار مطلوب خود اعتماد کارکنان را جلب نمایند و حضوری موثر در بین کارکنان داشته و ارتباطی بسیار سازنده بین کارکنان و مدیران ایجاد نمایند.

این مقام مسئول در ادامه عنوان داشت: نماز، موهبتى بى‌بدیل و سرچشمه‌ى لایزال الهی می باشد، در اختیار ما انسانها است که باید همواره آن را جدی گرفته و به آن مهر بورزیم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان، از تمامی اعضای شورای مجتمع که این مسئولیت بزرگ را بر دوش گرفته و در این مسیر توانسته اند گام های بسیار موثری را بردارند تقدیر و تشکر نمود.

سوم
سوم


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۴:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید