جزییات خبر

سردار مطیعی معاونت انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور در نشست هماهنگی مانور سراسری در مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

پالایشگاه های پارس جنوبی، از منظر پدافند غیر عامل از زیر ساخت های اساسی کشور می باشد

پالایشگاه های پارس جنوبی، از منظر پدافند غیر عامل از زیر ساخت های اساسی کشور می باشد
(سه شنبه ۲۴ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۰:۴۴

سردار مطیعی در نشست هماهنگی مانور سراسری در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی، از منظر پدافند غیر عامل از زیر ساخت های اساسی و بسیار مهم کشور می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سردار مطیعی، معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور در نشست هماهنگی مانور سراسری بحران در مجتمع گفت: توجه به رویکردهای امنیتی یک ضرورت می باشد.

وی ادامه داد: همه ی اقشار و آحاد جامعه باید به دو علت مهم و بسیار حیاتی به مسئله ی امنیت بپردازند، اولین علت اینکه تصمیمات کشور برای امنیت بسیار جدی می باشد و تمام ارگان های نظامی اکنون طرح دفاعی در برابر تروریسم را آماده کرده اند.

سردار مطیعی در ادامه خاطرنشان کرد: پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی از منظر پدافند غیر عامل و شورای امنیت کشور بسیار مهم و اساسی تلقی شده است.

وی گفت: پالایشگاه های مجتمع باید از هرگونه اقدام و مسئله ی امنیتی مصون باشند و همواره با هوشیاری کامل از سرمایه های عظیم مملکت حفاظت و پاسداری نمائیم.

سردار مطیعی با اشاره به برگزاری سراسری مانور آمادگی در پالایشگاه های مجتمع عنوان داشت:مانورهای آمادگی باید بدون هیچ گونه تشریفات و نیاز بیرون محقق شود که اکنون مجتمع و مدیران پرتلاش این مجموعه خوشبختانه مانور سراسری را بر همین اساس تنظیم و مدیریت خواهند نمود.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مانور عظیم و سراسری که در پالایشگاه های نهم ، دوم، چهارم و هفتم برگزار خواهد شد باید مشکلات و ضعف ها را شناسایی نمائیم و در رفع آن اقدامات شایسته و سریع انجام دهیم.

وی در پایان در خصوص توجه به اصل پدافند غیر عامل و مقابله با هرگونه تهدید دشمن گفت: همه باید از فرمایشات گهر بار مقام معظم رهبری در راستای آمادگی لازم در برابر هر نوع تهدید دشمن تبعیت کنند و تمام موارد را سرلوحه ی خود قرار دهند.

سوم
سوم
سوم
سوم
سوم
اصلی
سوم
اصلی


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۴ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۰:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید