جزییات خبر

سرپرست پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی؛

فازهای 17 و 18 هیچ مشکلی در تأمین خوراک از سکوها ندارند

فازهای 17 و 18 هیچ مشکلی در تأمین خوراک از سکوها ندارند
(یکشنبه ۲۲ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۰:۳۸

حسن اسعدی، سرپرست پالایشگاه هفتم مجتمع گاز گفت:در حال حاضر خوراک دریافتی پالایشگاه به‌طور کامل از سکوها در حال دریافت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی وی افزود: خوشبختانه برای این پالایشگاه تمهیدات خوبی دیده شده و 4 سکو برای تأمین خوراک پالایشگاه در نظر گرفته شده است.

به گفته اسعدی؛ این سکوها مطابق طراحی تمام نیاز پالایشگاه را مرتفع می‌نمایند و هیچ مشکلی در تأمین خوراک فازهای 17 و 18 وجود ندارد.

گفتنی است، پالایشگاه هفتم در حال حاضر روزانه 54 میلیون متر مکعب گاز از سکوها دریافت می‌کند.

اسعدی اظهار داشت: از طرفی، امکان برداشت خوراک برای پالایشگاه هفتم از دو مسیر ارتباطی خطوط بین‌فازی از پالایشگاه چهارم (فازهای 6/7/8) نیز میسر است و امکان تأمین و انتقال خوراک پالایشگاه ششم نیز در بازه‌های زمانی قابل برنامه‌ریزی است.

وی در پایان به اهمیت تعمیرات اساسی سال جاری این پالایشگاه اشاره کرد و گفت: تعمیرات پالایشگاه هفتم در مهرماه انجام می‌شود و این اولین تعمیرات اساسی عمده پالایشگاه محسوب می‌شود.

اسعدی گفت: تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌ها برای انجام ایمن و اثربخش فعالیت‌های تعمیراتی در دستور کار است تا بتوانیم برای زمستان پیش‌رو، حداکثر تولید با ضریب پایداری بالا را داشته باشیم.

سوم
مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۲ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۰:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید