جزییات خبر

با حضور رئیس مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت ملی گاز ایران؛

توان عملیاتی و کنترل شرایط اضطراری در مجتمع گاز پارس جنوبی مورد سنجش قرار گرفت

توان عملیاتی و کنترل شرایط اضطراری در مجتمع گاز پارس جنوبی مورد سنجش قرار گرفت
(یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶) ۱۵:۲۰

با حضور مهندس حق بین رئیس مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه، توان عملیاتی و کنترل شرایط اضطراری مورد سنجش قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حبیب الله رئوف، سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مهندس حق بین و هیئت همراه پس از بازدید از بخش‌های فنی و تولیدی، از اقدامات پالایشگاه‌های مجتمع در بخش دفاع غیرعامل و مدیریت بحران بازدید به عمل آورده و در نشست‌های مشترکی با مدیران و مسئولین برخی از پالایشگاهها حضور یافتند.

رئوف افزود: در این نشست‌ها مهندس حق بین ضمن تبیین اصول پدافندی، تحلیلی پیرامون فرصتها و تهدیدهای دفاعی ارائه کرده و در ادامه گزارشی از اقدامات پدافندی و مدیریت بحران در مجتمع SPGC توسط دکتر نجومی رئیس HSE، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل مجتمع و مهندس رئوف مطرح گردید.

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: در این بازدید دو روزه از پالایشگاههای مجتمع، سرکار خانم مهندس طاهری مسئول HSE دفتر هماهنگی و نظارت بر تولید گاز ایران نیز ایشان را همراهی میکردند.

رئوف در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور حفظ آمادگی و هماهنگی بین کلیه گروه‌ها و کارکنان عملیاتی در شرایط اضطراری و بحران، مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نیز در حضور گروه بازدید کننده برگزار شد.

این مقام مسئول با بیان مهمترین هدف از اجرای این مانورها عنوان داشت: افزایش هماهنگی بین مدیران و نفرات شرکت‌ها، ایجاد هماهنگی و ارتباط منظم بین اتاق کنترل پالایشگاه‌ها ،حصول اطمینان از عملکرد صحیح کلیه واحدها و گروههای درگیر در شرایط واقعی را از مهمترین اهداف در این مانورها عنوان نمود.

وی بر همین اساس خاطرنشان کرد: ارزیابی میزان آماده به کار بودن و صحت عملکرد تجهیزات در برابر تهدیدات و بحران های احتمالی، ارزیابی تجهیزات آتش نشانی نصب شده در محوطه تانک‌ها مانند شبکه آب آتش‌نشانی و هایدرانت ها، بررسی مسیر ها و راههای دسترسی موجود و زمان رسیدن نفرات امدادگر و آتش نشان به موقعیت، نحوه انتقال و نجات مصدومین، شناسایی پتانسیل های ایجاد کننده شرایط اضطراری و ... و ارزیابی عملکرد اعضای کمیته مدیریت بحران بود.


سوم
سوم
اصلی





مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶) ۱۵:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید