جزییات خبر

با حضور شش تیم پالایشگاهی؛

اولین دوره لیگ بسکتبال مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شد

اولین دوره لیگ بسکتبال مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شد
(چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶) ۱۱:۳۷

اولین دوره لیگ بسکتبال مجتمع گاز پارس جنوبی روز گذشته (سیزدهم تیرماه) با حضور شش تیم پالایشگاهی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، جمشید منصوری در شروع هفته اول این رقابت‌ها عنوان داشت: خوشبختانه در اولین دوره از لیگ بسکتبال مجتمع، استقبال بسیار خوب و چشمگیری در تمامی پالایشگاه ها و علاقمندان به این رشته ی ورزشی صورت گرفته است.

مسئول هیئت بسکتبال مجتمع در ادامه با اشاره به تیم های شرکت کننده در اولین دوره لیگ عنوان داشت: تیم‌های پالایشگاه اول، دوم، سوم و ستاد مجتمع به صورت مستقل و تیم پالایشگاه هفتم و نهم، و چهارم و پنجم نیز به صورت مشترک شش تیم شرکت کننده اولین دوره از مسابقات را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به نتایج کسب شده در هفته‌ی اول لیگ مجتمع خاطرنشان کرد: پالایشگاه سوم 33 بر29 تیم مشترک پالایشگاه هفتم و نهم را شکست داد، پالایشگاه اول نیز 41 بر33 ستاد را از پیش رو برداشت و در سومین رقابت تیم مشترک پالایشگاه چهارم و پنجم با نتیجه 45 بر 32 پالایشگاه دوم غلبه کرد.

مسئول هیئت بسکتبال مجتمع خاطرنشان کرد: هفته دوم مسابقات لیگ که به‌صورت هفتگی ادامه خواهد یافت در بیستم تیرماه پیگیری خواهد شد.

منصوری با اشاره به گام های موثر خدمات ورزش مجتمع طی سالهای اخیر در حوزه‌ی ورزش گفت: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و منسجم و حمایت همه جانبه ی مدیران و استقبال علاقمندان به رشته ی مهیج و داغ بسکتبال، بتوانیم لیگ پویا و شادابی را داشته باشیم و ورزشکاران مجتمع عظیم گازی کشور نام مجتمع گاز پارس جنوبی را پر آوازه نمایند.


سوم
سوم
مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶) ۱۱:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید