جزییات خبر

همزمان با فرا رسیدن ایام لیالی قدر؛

برگزاری مراسم سوگواری مولای متقیان امام علی علیه السلام در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری مراسم سوگواری مولای متقیان امام علی علیه السلام در مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶) ۱۴:۰۲

در سالروز ضربت خوردن مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) مراسم سوگواری و عزاداری در نمازخانه ی امیرالمومنین علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مراسم سوگواری و عزاداری، به مناسبت سالروز ضربت خوردن امام علی (ع) با حضور مدیران و کارکنان مجتمع و حجت السلام سید محمد حسن مدرسی موحدی به عنوان سخنران و رسول محمدی به عنوان مداح و در نمازخانه ستاد برگزار شد.

حجت السلام سید محمد حسن مدرسی موحدی در ابتدای مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت واقعه ی ضربت خوردن و شهادت مولی الوحدین حضرت علی (ع) افزود: همواره باید شناخت و معرفت عمیقی از امام علی (ع) داشته باشیم و از رهنمودها و سخنان ائمه بهره کافی ببریم.

وی در ادامه با اشاره به هدف اصلی خلقت انسان افزود: خداوند می فرماید شما را خلق کردیم برای انجام عبادت و شناخت و معرفت را پیدا کنید.

حجت السلام سید محمد حسن مدرسی موحدی عنوان داشت: باید ائمه و امامان را بشناسیم و دستورات آنان را در ابعاد مختلف زندگی پیاده کنیم تا به سعادت ابدی دست پیدا کنیم.

وی گفت: وجود قرآن و پیامبران عظیم الهی و امامان معصوم در مسیر زندگی انسانها باعث گردید تا ما را به اوج کمال و معرفت برسانند و راه را گم نکنیم .

حجت اسلام مدرسی موحدی با اشاره به کرامات و بزرگی نماز اشاره نمود و خاطرنشان کرد: خداوند بزرگ با قرار دادن پنج نوبت خواندن نماز باعث شد تا ما همواره به یاد خداوند باشیم و ارتباط دائمی برقرار کنیم.
در پایان این مراسم رسول محمدی مداح اهل بیت عصمت و طهارت به نوحه و مرثیه سرایی در مدح امام علی علیه السلام پرداخت و دوستداران امامت و ولایت به سوگواری پرداختند.




مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶) ۱۴:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید