جزییات خبر

عضو و نماینده شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی؛

تفکر و اندیشه ی امام خمینی (ره) در جامعه زنده و جاری است

تفکر و اندیشه ی امام خمینی (ره) در جامعه زنده و جاری است
(دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶) ۰۹:۴۸

عضو و نماینده شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی, گفت: تفکر و اندیشه ی حضرت امام خمینی (ره) همواره در جامعه زنده و جاری می باشد و این راه باید به نسل جوان انتقال داده شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی, حجت السلام رضایی, عضو و نماینده شورای فرهنگی مجتمع در آیین مراسم بزرگداشت رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) که با حضور گسترده مدیران و کارکنان بزرگترین مجتمع گازی کشور در محل نمازخانه ساختمان ستاد برگزار شد افزود: با گذشت 28 سال از رحلت جانسوز امام خمینی (ره), این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان با اندیشه و تفکر آن مرد بزرگ در حرکت است و توانسته در مسیر پیشرفت و عزت رشد نماید.

رضایی در ادامه افزود: بی شک حضرت امام خمینی یکی از بزرگترین شخصیت های جهان اسلام است و اندیشه و تفکر بزرگ امام راحل باعث بیداری جهان اسلام شده است.

وی با اشاره به قیام امام خمینی و رهبری نهضت انقلاب اسلامی عنوان داشت: امام خمینی با حرکت عظیم و تاریخی خود انقلابی را رقم زد که انسان های زیادی از تابوت افسردگی بیرون کشید.

عضو و نماینده شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز سالروز عروج ملکوتی امام خمینی این معجزه هزاره است؛ انسانی که از آسمان به زمین آمد و اکنون در بین ما حاضر است و در قلوب انسان های بیدار در حال انتشار است و اندیشه این مرد بزرگ همیشه زنده خواهد بود.

رضایی افزود: رهبر فقید انقلاب اسلامی روشنفکر و متواضع در برابر مظلومان و سرسخت در برابر دشمنان بود و اکنون باید زوایای اندیشه امام را به خوبی شناخت.

وی گفت: یکی از شاخصه های بارز امام روحیه انقلابی گری بود و اکنون این روحیه انقلابی سرمایه بزرگ نظام است و باید در برابر دشمنان محکم و استوار باشیم.

حجت السلام رضایی, عضو و نماینده شورای فرهنگی مجتمع افزود: اکنون حضرت آیت الله خامنه ایی رهبر فرزانه انقلاب سکان هدایت و رهبری این نظام مقدس را برعهده دارد و توانسته است با مدیریت قوی و با جاری کردن اندیشه های آن امام راحل این کشور را حوادث بزرگ عبور دهد و هدایت کند.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶) ۰۹:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید