جزییات خبر

پیام مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت گرامیداشت سالروز ملی شدن صنعت نفت

پیام مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت گرامیداشت سالروز ملی شدن صنعت نفت
(یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱) ۱۲:۴۱

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی با گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت نوشت: 29 اسفند، سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت در تاریخ مبارزه و استقامت این مرز و بوم، روزی ماندگار و آغازی برای خوداتکایی و تقابل با سلطه اجانب و نیز نمایش استقلال طلبی و عزت خواهی ملت مسلمان و سرافراز ایران است .

 

رسانه جدید

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، متن پیام احمد باهوش به شرح زیر است:

به نام خدا

همکاران ارجمند و گرامی

29 اسفند، سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت در تاریخ مبارزه و استقامت این مرز و بوم، روزی ماندگار و آغازی برای خوداتکایی و تقابل با سلطه اجانب و نیز نمایش استقلال طلبی و عزت خواهی ملت مسلمان و سرافراز ایران است . این روز بزرگ، یادآور رویدادی بزرگ و درس آموز است که اراده مقاومت و صبر را در روح و جان جامعه ایرانی دمید تا به مدد همّت، مدیریت، تجربه و دانش بومی با گذر از سختی ها، قله های رفیع افتخار و اقتدار را فتح نماید .

شرکت سربلند مجتمع گاز پارس جنوبی بر خود می بالد که در حوزه گاز این صنعت ملی، با تلاش شما جهادگران کوشا و خدوم خود در مسیر ارزش آفرینی، امید بخشی و تامین پایدار انرژی، دستاوردهای درخشانی داشته و با تکیه بر خودباوری، نبوغ و خلاقیت موثرتان ، راه ارزشمند استقلال و خودکفایی را هموارتر نموده است .


اینجانب با یادآوری نقش اثرگذار شهیدان گرانقدر حوزه صنعت نفت و قدردانی از صبر و استقامت خانواده های معظّم آنان، پیوند این روز ملی و مبارک را با ایام سال نو و بوی خوش بهار به فال نیک گرفته به یکایک ملت شریف ایران، خانواده بزرگ صنعت نفت و گاز و بویژه شما همکاران عزیز و خانواده های گرامی تان ، تبریک و تهنیت می گویم و ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای همگان ، تحقق تعالی و توفیقات روز افزون را از درگاه خداوند سبحان، استعانت می نمایم.

احمد باهوش
مدیرعامل

(یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱) ۱۲:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید