جزییات خبر

با تکیه بر توان توان و دانش تولیدکنندگان ایرانی

استفاده 85 درصدی از کالاهای شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

استفاده 85 درصدی از کالاهای شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۰:۵۹

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته‌ایم با تکیه بر توان و اقدامات نوآورانه شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان باکیفیت ایرانی، بیش از 85 درصد از قطعات و تجهیزات راهبردی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی استفاده نماییم.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، کامبیز صفتی با اشاره به توان بسیار بالای سازندگان داخلی و تعامل و همکاری سازنده این مجموعه با شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد: در سال جاری با تلاش متخصصان و کارکنان این مجموعه و با حضور بسیار ارزشمند تیم‌های تخصصی شرکت‌های دانش‌ بنیان و سازندگان کشور در پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع نیازهای کلیدی و حیاتی شناسایی شد و سازندگان داخلی توانستند بسیاری از موارد مهم را مرتفع نمایند.

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه عنوان داشت: پالایشگاه پنجم ( فازهای 9و 10) مجتمع گاز پارس جنوبی در سال جاری توانسته با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از سازندگان ایرانی بیش از 124 تقاضا، به ارزش یک میلیون و 100 میلیارد ریال خرید كالاهای داخلی و استفاده 85 درصدی از تولیدات قطعات و تجهیزات داخلی را ثبت نماید.


صفتی بیان کرد: فناوران و مجموعه‌های دانش‌بنیان می‌توانند پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی را به نقطه بلندی در صنعت کشور برسانند که نیاز امروز ماست و با ظرفیت بالای شرکت‌های دانش‌بینان و پارک‌های علم و فناوری و اتصال آنان به این مجموعه بسیار مهم اقتصادی کشور اقدام‌های خوبی انجام خواهد شد.


وی گفت: کالاهای راهبردی و اساسی تولیدی شرکت‌های داخلی که در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی مورد استفاده قرار گرفته است در حوزه‌های برق، ابزاردقیق و مکانیک می‌باشد.

(سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۰:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید