جزییات خبر

بازدید دانش آموزان و دانشجویان راهیان پیشرفت شهرستان فیروزاباد و میمند استان فارس از پالایشگاه اول پارس جنوبی

بازدید دانش آموزان و دانشجویان راهیان پیشرفت شهرستان فیروزاباد و میمند استان فارس از پالایشگاه اول پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۰:۵۵

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان شهرستان‌های فیروزآباد و میمند استان فارس گفت: همبن شما دانش‌اموزان و دانشجویان هستید که فردا باید با تلاش و نوآوری چرخ توسعه، صنعت و اقتصاد کشور را به حرکت در آورید.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسین حمزوی، مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان "راهیان پیشرفت" شهرستان های میمند و فیروزآباد استان فارس از پالایشگاه اول پارس جنوبی، بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید بیش از 75درصد گاز مصرفی کشور نقش بسیار بزرگی در رونق اقتصاد کشور دارد و این عظمت و شکوه حاصل همت و تلاش فرزندان ایران سرافراز است.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز در ادامه گفت: امروز با دیدن دستاوردهای بسیار بزرگ در مجتمع گاز پارس جنوبی وظیفه ‌ى بزرگی دارید تا با تلاش، دانش و پشتکار خود از متخصصان، کارکنان و مدیران آینده این صنعت بزرگ باشید و این کشور را به اوج قدرت و عزت برسانید.

وی در ادامه به نقش بسیار کلیدی و مهم دانش‌اموزان و دانشجویان در جهت جهاد تبیین وانعکاس دستاوردها و عزت پارس جنوبی افزود: شما دانش‌اموزان و دانشجویان باید دستاوردها و شکوه پالایشگاه‌های پارس جنوبی دستاوردهای مهم این حوزه را به جامعه انعکاس دهید و جهاد تبیین یکی از راهکارهای مهم برای مقابله با انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مقابله با یأس‌آفرینی دشمنان در جامعه و شناساندن توانمندی‌های کشور به جامعه می‌باشد و باید در این مسیر گام بردارید.

حمزوی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود خطاب به جوانان کشور اشاره نمود و گفت: مقام معظم رهبری خطاب به جوانان کشور می‌فرماید: به نظر من، جوانان انقلابى سعى کنند خوب درس بخوانند، خوب فکر و معرفتشان را بالا ببرند و سعى کنند در محیط خودشان اثر بگذارند و همواره فعال باشند.


وی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر دانش ،خرد جمعی و کارگروهی جوانان این کشور در حرکت است و شما فرزندان این کشور در آینده نزدیک جا پای این کارکنان پرتلاش خواهید گذاشت و برای کشور نقش‌آفرین خواهید بود.


(سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۰:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید