جزییات خبر

رئیس روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی تشریح کرد:

برگزاری نشست‌های تخصصی و مسابقات قرآنی ویژه‌ی ماه مبارک رمضان

برگزاری نشست‌های تخصصی و مسابقات قرآنی ویژه‌ی ماه مبارک رمضان
(سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶) ۱۱:۳۸

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی ویژه برنامه‌های مجتمع را در ماه مبارک رمضان را تشریح نمود.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن نوروزی رئیس روابط‌عمومی مجتمع، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در جهت بهره‌گیری هرچه بیشتر کارکنان از برکات ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار می‌گردد.

وی در ادامه افزود: مراسم جزء خوانی کلام نورانی خدا در تمامی نمازخانه‌ پالایشگاه‌های مجتمع و ستاد بعد از اقامه‌ی نماز جماعت ظهر و عصر با حضور کارکنان برگزار می‌شود.

نوروزی عنوان داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، حضور مبلغان دینی حجت‌السلام ناظری در نمازخانه ستاد و استراحتگاه شیرینو و با اجرای برنامه پرسش و پاسخ و دیدار حضوری با کارکنان و حضور مبلغه دینی خانم آزادچهر ویژه بانوان و دیدار حضوری با بانوان شاغل در مجتمع و پاسخگویی به مسائل و امور خانواده از برنامه‌های محوری رمضان امسال در مجتمع گازی پارس جنوبی می‌باشد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: توزیع یک‌هزار جلد دفترچه ویژه ماه رمضان در تمامی پالایشگاه‌های مجتمع که شامل ادعیه‌های ماه رمضان، اوقات شرعی شهرستان‌های جم و عسلویه و.... از برنامه‌های فرهنگی در این ماه می‌باشد.
نوروزی تصریح نمود: تهیه و توزیع یک‌هزار جلد کتاب و اجرای مسابقه 30 پیام برای 30 روز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام میمون و مبارک می‌باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: ویژه برنامه‌ی میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام همراه با مشارکت در طرح اکرام ایتام و برنامه‌های لیالی قدر و مراسم محوری شهادت مولای متقیان امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای این ماه عزیز است.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان خاطرنشان نمود: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و مشارکت حداکثری کارکنان جبهه‌ی اقتصادی کشور در با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم و برگزاری نماز عید سعید فطر از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در ماه مبارک رمضان می‌باشد.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶) ۱۱:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید