جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد

لزوم هم‌افزایی و نظارت بیشتر افسران ایمنی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

لزوم هم‌افزایی و نظارت بیشتر افسران ایمنی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱) ۱۸:۴۹

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بر لزوم هم‌افزایی، پیاده‌سازی کارهای نوآورانه و نظارت دقیق افسران ایمنی در انجام عملیات و دستور کارهای پالایشگاه‌های مجتمع به‌منظور بکارگیری استانداردها، صیانت و حفظ سلامت نیروهای انسانی به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان تأکید کرد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در نشست با مدیران و افسران حوزه بهداشت، ایمنی و آتش‌نشانان پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی ( فازهای 22 و 24 )ضمن تقدیر از تلاش‌ شبانه‌روزی کارکنان این مجموعه بیان کرد: انتظار می‌رود میان مدیران،کارکنان، افسران و آتش‌نشانان تعامل و ارتباط تنگاتنگ و بیش از پیش حاصل و با توجه به استانداردهای تعریف شده برای هر کار، ضمن اولویت بخشی به ضوابط و مقررات، اجرای برنامه‌های عملیاتی در نهایت ایمن و دقت تمام انجام شود.

باهوش در حاشیه‌ی بازدید از واحد آتش‌نشانی پالایشگاه دوازدهم تصریح کرد: باید شعار اول ایمنی و بعد کار، آموزش و تقویت فرهنگ ایمنی، بهداشت و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) در بخش‌های مختلف پالایشگاهی مورد اهتمام ویژه قرار گیرد تا کارها ‌در کمال سلامت‌، اثربخش و برای افزایش راندمان و کیفیت کار و بهره‌وری مطلوب به نتیجه برسد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به این‌که در شرایط کنونی ( تولید حداکثری ) ضروری است که تمرکز مدیریتی بیشتری بر مسائل ایمنی در محیطهای پالایشگاهی صورت گیرد تصریح کرد: کارکنان خدوم و پرتلاش مجتمع باید در تمام سطوح به مسائل سلامت، ایمنی و محیط زیست توجه کنند تا به جایگاه شایسته و ویژه در حوزه تولید پایدار گاز و محصولات جانبی دست یابیم و نقش سازنده‌ای در چرخش اقتصادی کشور داشته باشیم.


ثبت 4 میلیون و 589 هزار و 900 نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی

در ادامه ی بازدید رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه دوازدهم در این بازدید بیان کرد: با انجام اقدامات شاخص و تکیه بر توان و خلاقیت متخصصان و کارکنان این حوزه در 324 روز گذشته از سال جاری بیش از 4 میلیون 589 هزار و 900 نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در این پالایشگاه به ثبت رسید.

حبیب الله رئوف با اشاره به این‌که افزایش و ارتقا سطح ایمنی و بهداشت مستلزم گذراندن دوره‌های آموزشی می‌باشد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری با برنامه‌ریزی و کار گروهی توانسته ایم دوره‌های مختلفی در حوزه نیروهای رسمی و پیمانکاری برگزار نماییم.

وی گفت: در عملیات تعمیرات اساسی و دیگر مراحل مهم، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 15 هزار 510 نفر ساعت آموزش‌ در سطوح مختلف ایمنی و بهداشت جهت افزایش و ارتقا سطح ایمنی و بهداشت در پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی برگزار شده است.

رئوف در ادامه افزود: با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف متعالی مجتمع گاز پارس جنوبی گام بر‌می‌داریم و در این مسیر توجه به مسائل مهم ایمنی و بهداشت را سرلوحه‌ى کارهایمان قرار خواهیم داد.




(یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱) ۱۸:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید