جزییات خبر

احمد باهوش در گفتگوی زنده با بخش خبری شبکه یک سیما بیان کرد:

آماده باش 18 هزار سرباز جبهه اقتصادی مجتمع گاز پارس جنوبی جهت تولید پایدار گاز

آماده باش 18 هزار سرباز جبهه اقتصادی مجتمع گاز پارس جنوبی جهت تولید پایدار گاز
(جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱) ۰۸:۳۱

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در گفتگوی زنده با بخش خبری شبکه یک سیما، ساعت 21:00 پنج شنبه( 6 بهمن ماه) گفت: 13 پالایشگاه، بالغ بر 22 فاز و تلاش شبانه‌روزی 18 هزار نفر از فرزندان و سربازان ایران اسلامی در مجتمع گاز پارس جنوبی جهت تامین پایدار گاز مورد نیاز هموطنان عزیزمان در روزهای سرد سال در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در گفتگوی ساعت 21:00 پنج شنبه( 6 بهمن‌ماه) به شکل زنده با واحد خبر شبکه یک سیما با اشاره به نقش بسیار مهم مجتمع در سبد انرژی کشور و تامین گاز مورد نیاز هموطنان عزیزمان بیان کرد: پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع با بهره‌مندی از توان 18 هزار نیروی کارآمد، نوآور در سخت‌ترین شرایط عملیاتی در تلاش هستند تا گاز مورد نیاز کشور را به صورت بسیار مطلوب تامین نمایند.


باهوش در این گفتگوی زنده تصویری عنوان داشت: گاز تولیدی امروز کشور ( 6 بهمن‌ماه) بیش از 850 میلیون متر مکعب بوده که سهم مجتمع گاز پارس جنوبی از این رقم بیش از 75 درصد می‌باشد.


وی در ادامه بیان کرد: مصرف امروز کشور 655 میلیون متر مکعب بوده که بیش از 80 درصد گاز تولیدی در بخش خانگی و تجاری را به خود اختصاص داده و نسبت به روز مشابه در سال گذشته بیش از 7 درصد افزایش مصرف داشته‌ایم.


وی تصریح کرد: با عنایت به افزایش بسیار چشمگیر سهم گاز در سبد انرژی کشور و همچنین روند صعودی و رو به رشد مصرف در حوزه‌های خانگی، تجاری و صنعتی، فرزندان و سربازان ملت عزیز ایران در مجتمع گاز پارس جنوبی انتظار دارند که مردم عزیز کشورمان با مصرف بهینه و با صرفه‌جویی در مصرف گاز فرزندان خود را همراهی و حمایت نمایند و در هدر رفت این نعمت خدادادی جلوگیری نمایند.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱) ۰۸:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید