جزییات خبر

باهمکاری واحد آتش نشانی پالایشگاه دوم پارس جنوبی

دوره آموزشی سفیران تولید در مدارس دخترانه حکمت و پسرانه مصطفی خمینی شهرستان عسلویه برگزار شد

دوره آموزشی سفیران تولید در مدارس دخترانه حکمت و پسرانه مصطفی خمینی شهرستان عسلویه برگزار شد
(چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱) ۱۲:۵۱

با برنامه ریزی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)، همکاری واحد آتش نشانی و روابط عمومی پالایشگاه دوم، دوره آموزشی سفیران تولید در دبیرستان دخترانه حکمت روستای چاه مبارک و مدرسه پسرانه مصطفی خمینی (ره) عسلویه برگزار شد.



به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مرتضی ثابت، مسئول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) پالایشگاه دوم گفت: هدف از برگزاری این دوره ها همسو با رسالت آموزشی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی برای افزایش سطح توانایی و آشنایی دانش آموزان با مسائل ایمنی و آتش‌نشانی در مناطق پیرامونی می‌باشد.

وی در این خصوص ادامه داد: در این دوره ها ما با حضور در مدارس مقطع متوسطه دوم درصدد هستیم تا محتواهایی که در کتب آمادگی دفاعی توسط دانش آموزش فراگرفته شده است را به صورت عملی آموزش دهیم تا دانش آموزان با آمادگی بیشتری بتوانند در مواجهه با خطرات احتمالی و حوادث غیرقابل پیش‌بینی عمل کنند.

ثابت برگزاری دوره های سفیران تولید را نوعی پدافند غیرعامل توصیف کرد و افزود: سعی ما این است که بتوانیم ضمن معرفی پالایشگاه و اهداف ترسیم شده برای آن، اهمیت وجود صنایع گازی در عسلویه را برای دانش آموزان تبیین کنیم.


مسئول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) پالایشگاه دوم در مورد نحوه اجرای این دوره ها خاطر نشان کرد: پس از انتخاب و هماهنگی با مدرسه مورد نظر، با همکاری اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست ما در این مدارس حاضر می شویم و بنا به اقتضای وقت و زمان تعیین شده آموزش های لازم در حوزه های بهداشت، ایمنی و محیط زیست را به دانش آموزان ارائه می دهیم که تشریح انواع حریق، شناسایی و نحوه عملکرد انواع کپسول های اطفاء حریق و انجام عملی اطفاء حریق توسط دانش آموزان بخشی از این برنامه ها می باشد.

مرتضی ثابت گفت: در نظر داریم با گسترش این برنامه، دوره های آموزشی گسترده تری را برای دانش آموزان در ایام مدارس تدارک ببینیم که این مهم نقش موثری در آمادگی دفاعی بیشتر دانش آموزان در مواقع بروز حادثه دارد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱) ۱۲:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید