جزییات خبر

از ابتدای سال تا پایان آذرماه محقق شد:

ارائه بیش از 256 هزار و 900 نفر ساعت دوره آموزش در مجتمع گاز پارس جنوبی

ارائه بیش از 256 هزار و 900 نفر ساعت دوره آموزش در مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱) ۰۸:۴۴

رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری بیش از 256 هزار و 900 نفر ساعت دوره آموزش در پالایشگاه‌های پارس جنوبی در 9 ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، رامین پور اسماعیل ، رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال تا انتهای آذرماه در راستای افزایش سطح آموزش و یادگیری و توانایی کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری در مجموع بیش از 256 هزار و 900 نفر ساعت آموزش در ستاد و پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی ارائه داده شد.

پور اسماعیل در ادامه با اشاره به طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی ایمنی و آتش‌نشانی در مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با تلاش، همدلی و کارگروهی کارکنان واحد آموزش مجتمع، از ابتدای سال تا پایان آذرماه بیش از 29 هزار و 700 نفر ساعت آموزش‌های متعدد در حوزه اچ اس ئی جهت آمادگی و توانایی بالای متخصصان و کارکنان در جهت تولید مستمر، پایدار و ایمن گاز و محصولات جانبی درسطح ستاد، پالایشگاه‌های سیزده گانه و نیروگاه بعثت پیاده سازی شد.

وی با اشاره به اینکه توانایی‌های سازمانی قابلیت کلیدی هر سازمان به شمار می رود و یادگیری و آموزش پیش نیاز آن است خاطرنشان کرد: در بازه زمانی 9 ماه سپری شده از سال جاری، در حوزه نیروهای رسمی بیش از 150 هزار و 790 نفر ساعت آموزش در بخش های مختلف ارائه گردید.

پور اسماعیل در ادامه عنوان داشت: به این باور و اعتقاد هستیم که آموزش هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری مفید برای افراد و سازمان است، سرمایه گذاری برای شکوفایی، درخشش و توانمندی نیروی انسانی ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد که توانسته‌اند نقش سازنده‌ ای در عزت و چرخش اقتصادی کشور داشته باشند.


رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با توجه به نقش مؤثر نیروهای غیررسمی (قرارداد مدت‌معین/ مدت‌موقت و پیمانکاری) در زنجیره ارزش و فعالیت‌های شرکت، از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بیش از 12 هزار و 700 نفر ساعت آموزش در حوزه کارکنان قرارداد مستقیم و در همین بازه زمانی، بیش 90 هزار و 760 نفر ساعت اموزش نیز در بخش پیمانکاران ارائه داده شد.

(سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱) ۰۸:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید