جزییات خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه:

مجتمع گاز پارس جنوبی عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

مجتمع گاز پارس جنوبی عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است
(دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱) ۱۶:۴۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه در جمع مدیران ارشد، فرمانده حوزه، اعضای شورا و پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفت: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی از شایسته‌ترین افراد در صنعت نفت و گاز کشور هستند و توانسته اند با تولید پایدار گاز در فصل سرد سال، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سرهنگ اسماعیل تاجیک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه در این نشست ضمن گرامیداشت ایام شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بیان کرد: شاخص‌های مکتب شهید والامقام، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باید در بین آحاد جامعه ، مدیران و کارکنان پیاده سازی شود و بتوانیم در این مسیر ارزنده گام برداریم.

وی در ادامه با تشکر و قدردانی از تلاش‌ها‌ و مجاهدت شبانه‌روزی متخصصان و کارکنان مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی در جهت تولید حداکثری گاز و ایجاد رفاه و آسایش هموطنان عزیز در روزهای سرد سال تصریح کرد: شرایط بسیار خاص و حساس مجتمع گاز پارس جنوبی در روزهای اخیر جهت تامین و تولید پایدار گاز، عزت و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد گسترده به ارمغان آورده است.

سرهنگ تاجیک به فعالیت‌های شاخص فرهنگی در مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و عنوان داشت: باید با هم‌فکری، کارگروهی و اقدامات شاخص و نوآور بتوانیم تصمیمات و راهکارهای اساسی حوزه فرهنگی را در مجتمع گاز پارس جنوبی پیاده‌سازی نماییم.

وی با بیان اینکه در مجتمع گاز پارس جنوبی دو نوع جبهه جهادی حاکم است افزود: در جاهای بسیار حساس و کلیدی که دشمن اقدامات آن منطقه را رصد و پیگیری می‌کند، فعالیت و تلاش در آن منطقه نوعی جهاد محسوب می‌شود و اقدامات شاخص تولید و ارزآوری که هر دو نقش بی‌‌بدیلی در شکوفایی و چرخش اقتصاد کشور دارند و مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی به صورت شایسته و درخشان در سا‌لهای اخیر و در ده ماه سپری شده از سال جاری این ماموریت مهم و حساس را با موفقیت به سرانجام رسانده است.

وی در ادامه به شکست و ناتوانی دشمن در برابر اراده و همت بالای متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: دشمنان سیلی خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر بارها عنوان کرده‌اند که جمهوری اسلامی در روزهای سرد سال با مشکل کمبود انرژی و سوخت روبرو خواهد شد، ولی اکنون شاهد هستیم که دشمنان چگونه برای تهیه هیزم در تنگا و سختی بسر می‌برند.

سرهنگ تاجیک به برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و تصریح کرد: بسیج مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام کارهای جهادی و اقدامات شاخص و نوآورانه و گسترش تعامل و همکاری بسیار شایسته با روابط عمومی مجتمع گام در مسیر ثبت دستاوردهای بسیار مهم گذاشته و امیدواریم در سایه همدلی و کارگروهی این فضای ارزنده تداوم داشته باشد.

شاخص‌های مکتب سلیمانی باید پیاده سازی شود

وی گفت: یکی از برجسته‌ترین چهره‌ها و تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره)، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود و اکنون باید با انجام کارهای فرهنگی و تربیتی در بین نیروهای پرتلاش و حرکت در گام دوم انقلاب شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی را جاری و پیاده سازی نماییم.

سرهنگ تاجیک بیان کرد: قطعا هر چه زمان به سمت جلو پیش برود شاهد تربیت فرزندان این سرزمین در مکتب حاج قاسم سلیمانی خواهیم بود و در اینده نزدیک قاسم سلیمانی‌های بی شماری را در سطح بین المللی شاهد خواهیم بود.

در این دیدار صمیمانه، فرماندهان پایگاه‌ها، کارشناسان دفاتر پایگاه‌های مقاومت و مدیران ستادی و پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱) ۱۶:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید