جزییات خبر

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی

آغاز فصل جدید فعالیت‌های قرآنی و نهج البلاغه در مجتمع گاز پارس جنوبی

آغاز فصل جدید فعالیت‌های قرآنی و نهج البلاغه در مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱) ۱۱:۲۳

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده آنان افزود: فصل جدید فعالیت‌های قرآنی و برگزاری دوره‌های آموزشی در مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور گسترده کارکنان، فرزندان و همسران آنان آغاز شده و امید داریم، پیوست فرهنگ قرآنی در کنار فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی گسترش یابد.

 
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، ابوالحسن بی‌باک، در این‌‌باره گفت: تلاش برای گسترش معارف وآموزه های قرانی و نهج‌البلاغه، یکی از اهداف مهم روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد و کارهای فرهنگی اساسی و بزرگی با بهره گیری از معارف والای قرآن کریم در دستور کار قرار داده‌ایم.

بی‌باک در ادامه به فعالیت‌ و برگزاری رشته‌های آموزشی در سطح مجتمع اشاره نمود و تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی و نهج‌البلاغه در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ، اذان، مفاهیم قرانی و مفاهیم نهج البلاغه ویژه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان آغاز شده و با حضور فعال و گسترده کارکنان و خانواده آنان درنمازخانه ساختمان شهید مهدوی ستاد و شهرک مسکونی در حال برگزاری می‌‌‌باشد.

وی ادامه داد: بی شک از مهم‌ترین عوامل سلامت روح و روان یک جامعه، گسترش فرهنگ انس با قرآن کریم در میان اقشار آن جامعه به ویژه خانواده‌ها می‌باشد. انس با قرآن، به معنی اتصال و پیوند با قرآن است و امید داریم با گسترش فعالیت‌های قرانی در سطح مجتمع، پیوست فرهنگ قرآنی در کنار فعالیت‌های اقتصادی گسترش یابد.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی به حضور اساتید مجرب و ارائه سرفصل‌های مناسب در دوره‌های آموزش قرآنی مجتمع اشاره نمود و بیان کرد: برای اعتلای علوم قرانی و آموزش‌های لازم در این دوره از تجارب ارزشمند آقایان: موسوی، قیصری و خانم شریف زادگان استفاده خواهد شد.

وی با تصریح اینکه خود قرآن یک فن است اما عمل به آن یک اخلاص است، گفت: استفاده از آیات قرآنی در زندگی انسان‌ها می‌تواند میدان عملی برای ارتقای ارزش‌ها باشد که اگر بتوانیم این فرهنگ عمل به قرآن را نهادینه کنیم، مسلماً شاهد برکات آن نیز در بین خانواده‌های مجتمع گاز پارس جنوبی خواهیم بود.

بی‌باک به آغاز مسابقات قرآن و نهج البلاغه بهار در بهار شرکت ملی گاز ایران در نیمه‌ی دوم دی‌ماه سال جاری اشاره نمود و بیان کرد: امید داریم با برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی در بین کارکنان، همسران و فرزندان آنان و حضور بسیار چشمگیر در مسابقات بهار در بهار شرکت ملی گاز که در نیمه‌ی دوم دی‌ماه آغاز خواهد شد آن‌ها را برای کشف استعدادهای جدید و فعالیت های گسترده قرانی سوق دهیم .
(یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱) ۱۱:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید