جزییات خبر

به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های واحد ارتباطات فناوری پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های واحد ارتباطات فناوری پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۳:۳۴

اولین نمایشگاه از توانمندی‌های واحد ارتباطات فناوری اطلاعات با حضور مهندس رفیعی سرپرست پالایشگاه نهم در فاز 12 پالایشگاه نهم افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، اولین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای متخصصان و کارکنان واحد ارتباطات فناوری اطلاعات در پالایشگاه نهم مجتمع برگزار شد.

بخشی از توانمندی‌های واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف از جمله: مراکز تلفن و ارتباطاعات، سیستم دوربین مدار بسته و اعلام وضعیت اضطراری،کنترل دسترسی به نقاط حساس، انواع سیستم های رادیوای و بیسیم در حوزه مخابرات و همچنین تجهیزات ایجاد بسترهای ارتباطی و فیبر نوری و تجهیزات زیر ساخت شبکه و نرم افزارهای کاربردی در معرض دید کارکنان قرارگرفت.

در ادامه مراسم، مهندس بخشی سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات پالایشگاه نهم با اشاره به مهمترین هدف برگزاری نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه را بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و آشنایی مسولین و کارکنان پالایشگاه با توانمندیهای این واحد جهت استفاده هر چه بهتر از این امکانات می‌‌باشد.

گفتنی است، اولین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای واحد ارتباطات فناوری اطلاعات پالایشگاه نهم به مدت دو روز در محل فاز 12 جهت بازدید علاقمندان دایر می‌باشد.

سوم
سوم
سوم
سوم

مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۳:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید