جزییات خبر

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به افتخار آفرینان و دلاورمردان آتش‌نشان

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به افتخار آفرینان و دلاورمردان آتش‌نشان
(چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱) ۱۴:۳۹

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی درخشش ارزنده قهرمانان افتخارآفرین آتش نشان و کسب مقام‌های قهرمانی و نائب قهرمانی توسط آتش‌نشانان پرافتخار پالایشگاه‌های دهم و یازدهم در مسابقات نهمین دوره ارزیابی تخصصی آتش‌نشانان شرکت ملی گاز را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با ارسال پیامی، قهرمانی و نائب قهرمانی توسط تیم های آتش نشان پالایشگاه دهم و یازدهم در مسابقات نهمین دوره ارزیابی تخصصی آتش‌نشانان شرکت ملی گاز را تبریک گفت.

در پیام مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خطاب به افتخارآفرینان آتش‌نشان مجتمع آمده است:

به نام خدا
قهرمانان افتخارآفرین، دلاورمردان آتش نشان
با سلام و سپاس
درخشش ارزنده شما دلیران و سرفرازان آتش نشان پالایشگاه های دهم و یازدهم و کسب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی در مسابقات نهمین دوره ارزیابی تخصصی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران از میان سیزده تیم شرکت کننده، موجب سربلندی و افتخاربرای شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و شایسته سپاس و قدردانی است.


اینجانب ضمن امتنان و قدردانی از تلاش و شجاعت شما آتش نشانان فداکار و فاتحان برتر در عرصه علم و عمل، مراتب تبریک صمیمانه وتهنیت و شادباش خود را به شما قهرمانان سرفراز و ارجمند ابراز داشته از خداوند متعال، موفقیت های روزافزون همراه با سلامتی و شادکامی را برای شما مسئلت می نمایم.


احمد باهوش
مدیرعامل

رسانه جدید
(چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱) ۱۴:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید