جزییات خبر

کارکنان پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی خون اهدا کردند

کارکنان پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی خون اهدا کردند
(سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱) ۱۰:۵۰

جمعی از کارکنان پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی به‌منظور اشاعه فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی و برای تقویت بانک خون استان بوشهر ، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهندس محمد نعمتی مدیر پالایشگاه دهم ، عنوان داشت؛ بر اساس هماهنگی انجام‌شده، اکیپ خون‌گیری سازمان انتقال خون شهرستان کنگان با حضور در پالایشگاه دهم پارس جنوبی اقدام به خون‌گیری از کارکنان این پالایشگاه کرد که بیش از 105 نفر از کارکنان در این حرکت خیر و خداپسندانه شرکت کردند و با اهدای 50 هزار سی‌سی خون ، به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

وی با تاکید بر حوزه مسئولیت های اجتماعی و انسان دوستانه بودن اهداء خون، گفت: نیاز به خون و فرآورده های خونی یک نیاز روزانه و مستمر است که این مهم می بایست بصورت ویژه اطلاع رسانی شده و برای ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ اهداء خون اقداماتی شایسته ای صورت پذیرد که در همین راستا پالایشگاه دهم پارس جنوبی همواره پیشقدم بوده و گام‌های موثری را برداشته است.

نعمتی در ادامه تصریح کرد: در ماه‌های پایانی سال جاری با برنامه ریزی دقیق و منظم این روند حضور سازمان انتقال خون استان بوشهروشهرستان کنگان در پالایشگاه دهم تداوم خواهد داشت و امید داریم مسائل مهم در حوزه مسئولیت های اجتماعی با شتاب بیشتری در این پالایشگاه انجام شود.

در ادامه جعفر امیروداعی رئیس اچ اس ئی پالایشگاه دهم بیان کرد: صنعتی بودن منطقه پارس جنوبی و حجم بسیار بالای نیروی کار شاغل در این منطقه و ریسک فراوان بروز حوادث انسانی در صنعت ، نیاز به این ماده حیاتی (خون) را پر اهمیت تر می‌گرداند.

وی با تاکید بر رعایت دقیق مسائل بهداشتی در فرآیند اهدا خون، خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات لازم به منظور رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های مقابله با ویروس کرونا و اصول بهداشت فردی و محیطی اتخاذ گردید و با نظارت واحد بهداشت وسلامت اداره اچ اس ئی اهداکنندگان با خیال آسوده نسبت به این کار انسان دوستانه و خدا پسندانه اقدام نمودند.

رسانه جدید

(سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱) ۱۰:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید