جزییات خبر

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران:

ساختار سازمانی پالایشگاه‌‌های مجتمع گاز پارس جنوبی بازنگری می‌شود

ساختار سازمانی پالایشگاه‌‌های مجتمع گاز پارس جنوبی بازنگری می‌شود
(دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱) ۲۲:۱۳

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران در نشست با مدیران و کارکنان منابع انسانی در مجتمع گاز پارس جنوبی، از بازنگری ساختار مناسب و هماهنگ در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی خبر داد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، ولی‌الله دینی، در نشست با مدیران و کارکنان منابع انسانی ستاد و پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن تأکید بر اهمیت و جایگاه ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی در تأمین پایدار و مستمر گاز کشور بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند، خلاق و نوآور اکنون به یکی از راهبردی‌ترین مراکز از منظر تولید انرژی در کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مدیران ارشد وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران با تلاش و برنامه‌ریزی دقیق، با همه‌ توان مدیریتی و کارشناسی خود به سمت و سوی چابک‌سازی و به‌ روزرسانی ساختار سازمانی حرکت کرده و امید داریم در آینده بسیار نزدیک، این مهم به سرانجام مطلوب برسد.

دینی در ادامه، تصریح کرد: با تکیه بر نیروهای کارآمد و دانش بومی، می‌توان سازمان موفقی داشت و بر همین اساس است که همه مدیران و مسئولان اکنون با نگاهی مثبت‌اندیش، نسبت به ارتقای جایگاه نیروی انسانی تلاش خود را برای بهره‌مندی از سازمانی پویا و مشارکت‌پذیر به‌کار گرفته‌اند.

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران در پایان، مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی را بازوی پرتوان حوزه انرژی و اقتصاد کشور دانست و از تلاش همه مدیران و کارکنان خستگی‌ناپذیر این مجتمع بزرگ گازی کشور به‌ویژه در فصل‌ سرد سال تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این نشست، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران و کارکنان پرتلاش این مجموعه، گفت: همراهی و کارگروهی مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با مجموعه مدیریت مهندسی ساختار در جهت تکمیل و پیاده‌سازی پروژه بازمهندسی ساختار سازمانی مجتمع، امری ضروری است و همه مدیران در این حوزه باید اهتمام ویژه داشته باشند.

 


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱) ۲۲:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید