جزییات خبر

به میزبانی شهر مذهبی قم؛

برگزاری نخستین دوره آموزشی تربیتی - فرهنگی بسیجیان مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری نخستین دوره آموزشی تربیتی - فرهنگی بسیجیان مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱) ۱۳:۱۴

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفت: با هدف بالا بردن بصیرت و بینش بسیجیان مجتمع گاز پارس جنوبی دوره آموزشی تربیتی – فرهنگی به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد امین حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) در این باره بیان کرد: به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی اطلاعات فکری و عقیدتی بسیجیان و ارتقای بینش سیاسی در طرح اعتلای بسیج، دوره آموزشی تربیتی و فرهنگی با حضور بسیجیان مجتمع گاز پارس جنوبی در بازه زمانی پنج روز به میزبانی شهر مذهبی قم برگزار شد.

وی ادامه داد: دوره آموزشی تربیتی – فرهنگی در قالب 3 دوره 40 نفره برگزار و بسیجیان مجتمع گاز پارس جنوبی از برنامه‌های اجرایی در این دوره آموزشی جهت ارتقائ سطح دانش فرهنگی و سیاسی بهره‌مند شدند.

حیدری تصریح کرد: بهره‌مندی از زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، بهره‌مندی از مسجد مقدس جمکران و حضور در نماز جماعت، حضور در جلسات و کلاس‌های خانواده اسلامی، ایرانی در مرکز بنیاد حضرت مهدی (عج) و حضور در جلسات دورهمی پیرامون موارد همکاری در محیط‌های کاری از برنامه‌های اجرایی در این دوره می‌باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع)افزود: حضور بسیجیان مجتمع گاز پارس جنوبی در کلاس‌های تحلیلی و سیاسی در بازه زمانی دوره آموزشی در شهر مقدس قم و بهره‌مندی از کتاب‌های ارزشمند حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی بعنوان هدیه از دیگر برنامه‌های مهم اجرایی در این دوره است.

حیدری در ادامه به نقش موثر بسیجیان مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر چرخش اقتصادی کشور اشاره نمود و گفت: بسیجیان متخصص و پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در تمام واحدهای عملیاتی و ... ، با تکیه بر دانش بومی و اقدامات نوآورانه در جبهه‌ی اقتصادی نقش بسیار موثری را رقم زده‌اند و در این مسیر با تمام توان گام برمی‌دارند.


(یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱) ۱۳:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید