جزییات خبر

مدیر برنامه‌ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بیان کرد:

تأکید بر رسیدگی به نیازهای درمانی مجتمع گاز پارس جنوبی

تأکید بر رسیدگی به نیازهای درمانی مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۱۹

مدیر برنامه‌ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به نگاه ویژه این سازمان به مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: نیازهای بهداشت و درمان مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از اولویت‌های نخست کاری بوده ، با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی مشکلات و چالش‌های مهم بهداشت و درمان در مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی را مرتفع خواهیم نمود.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، رضا تیرگر، مدیر برنامه‌ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تأکید بر اینکه هم‌اکنون نگاه ما در بخش بهداشت و درمان به حوزه‌های عملیاتی و مجتمع گاز پارس جنوبی معطوف است گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان و تضمین سلامت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و خانواده آنان به کار بسته‌ایم و در این زمینه با تمام توان گام بر‌می‌داریم.

تیرگر، با همراهی دکتر سعید گران پی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهردر نشست مشترک با مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: مسائل و چالش‌های حوزه بهداشت و درمان کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه هم‌دلی، کارگروهی مرتفع خواهد شد و در این حوزه فرایندها باید تعریف شود و در مسیر انجام دقیق فرایند‌ها تحول بزرگ حوزه سلامت و بهداشت را آغاز نماییم.

مجتمع گاز پارس جنوبی بعنوان یک الگو و برند در صنعت نفت تبدیل شده است

وی بیان کرد: مجتمع معظم گاز پارس جنوبی اکنون به عنوان تامین کننده بیش از 75 درصد بودجه کشور و هاب انرژی منطقه تبدیل شده است و مدیران صنعت نفت باید با یک نگاه و حمایت‌های کاملا ویژه نسبت به رفع مشکلات و چالش‌های حیاتی این مجتمع فاخر حرکت کنند.

تیرگر در این نشست با اشاره به اینکه متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی شایسته بهترین‌ها هستند تصریح کرد:برنامه ریزی، نظم و انضباط در کار و رعایت الزامات تکریم ارباب رجوع از اصول مهم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است و این اصول مهم را به صورت شایسته پیاده سازی و عملیاتی خواهیم کرد.

مدیر برنامه‌ریزی سازمان بهداشت و درمان نفت در ادامه بیان کرد: یکی از شاخص‌های مهم برای دولت مردمی، احیای اعتماد مردم است و باید خارج از هرگونه شعار، تمامی تلاش‌ها و اقدام‌ها در جهت خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلات و حفظ و تقویت امید مردم باشد.

وی ادامه داد: کیفیت و کمیت خدمات گام به گام در مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش خواهد یافت و این مهم در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با خروجی بسیار روشن و امیدوارکننده‌ی همراه خواهد بود.

تیرگر با اشاره به این که سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پارس جنوبی، به همه اقشار جامعه خدمات ارایه می کند، گفت: خدمت رسانی به خانواده صنعت نفت در اولویت این سازمان قرار دارد ولی این خدمات به سازمان و به کارکنان محدود نمی شود و هم اکنون دیگر افراد جامعه نیزازاین خدمات ارزشمند استفاده می کنند.


بهبود فضای بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان عسلویه، گامی جهت رفع نیازهای بهداشت و درمان پارس جنوبی

مدیر برنامه‌ریزی سازمان بهداشت و درمان نفت با اشاره به بهبود فضاهای درمانی در منطقه پارس جنوبی عنوان داشت: بهبود فضای فیزیکی، گسترش و تامین امکانات کلیدی بیمارستان تامین اجتماعی نبی اکرم (ص) شهرستان عسلویه باید به صورت ویژه در دستور کار قرار بگیرد و مسائل و موارد آن در کوتاه‌ترین بازه زمانی مرتفع گردد.

وی در این باره ادامه داد: بیمارستان تامین اجتماعی نبی اکرم (ص) شهرستان عسلویه به عنوان نزدیکترین بیمارستان به پالایشگاه ‌های مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمی‌ها می‌تواند کمک بسیار بزرگی در جهت رفع مسائل و مشکلات حوزه سلامت و بهداشت جامعه کارکنان و صنعت در پارس جنوبی باشد.
وی گفت: بهبود فضای فیزیکی بهداشت ودرمان صنعت نفت در منطقه پارس جنوبی به طور یقین برروحیه افراد مراجعه کننده تاثیر بسیار مثبت و شایسته دارد و باید برای بهبود مستمر فضای فیزیکی این سازمان کوشید.

تیرگر در ادامه با اشاره به اهمیت طب صنعتی برای حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت که در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور فعالیت دارند، بیان کرد: اکنون آمار بیش از 21 هزار 300 نفر جمعیت طبی در منطقه پارس جنوبی به ثبت رسیده است که این تعداد با راه‌اندازی و بهره‌برداری از پتروشیمی‌ها افزایش خواهد یافت و این مهم نیاز به تلاش، همت و کارگروهی خواهد داشت.

وی در این باره عنوان داشت: با توجه به حجم بالای خدمات بهداشت و درمان در منطقه پارس جنوبی، در حال حاضر 41 مرکز درمانی، یک مرکز پلی کلینیک، 3 مرکز سلامت خانواده، 26 مرکز سلامت کار و 6 مرکز پزشکیاری در منطقه پارس جنوبی داریم و امید داریم بتوانیم خدمات ارزشمندی جهت سلامت متخصصان و کارکنان صنعت نفت ارائه نماییم.
رسانه جدید                                                                                             دکتر؛ سعید گران پی

 

دکتر سعید گران‌پی؛ رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر

افزایش سلامت و امنیت در منطقه پارس جنوبی، آسایش و آرامش کارکنان را همراه دارد

سعید گران‌پی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر هم در سخنانی گفت: سلامت و امنیت کارکنان پارس جنوبی دو موضوع بسیار مهم و کلیدی می باشد که آسایش و آرامش کارکنان را به ‌همراه دارد و می‌تواند تاثیر بسیار مثبت بر تولید پایدار و چرخش اقتصادی کشور داشته باشد.

وی در ادامه به خدمات ارزشمند کادر درمان و سلامت مراکز پارس جنوبی در دوران گسترش ویروس منحوس کرونا اشاره نمود و تصریح کرد: در دوران گسترش ویروس کرونا در کشور، با تلاش و کار جهادی کادر درمانی صنعت نفت بیش از 100 هزار دز واکسن کرونا در منطقه پارس جنوبی تزریق شد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر عنوان داشت: با برنامه‌ریزی دقیق و شناسایی اولویت‌های نخست، امکانات کلیدی را در بیمارستان شهرک توحید جم افزایش دهیم و خوشبختانه با راه‌اندازی درمانگاه خانواده رضایتمندی نسبی کارکنان و خانواده آنان را همراه داشته است.

دکتر گران‌پی افزود: در آینده بسیار نزدیک با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور مرکز دیسپچینگ جهت پوشش و سامان‌دهی آمبولانس‌های مستقر در پارس جنوبی راه‌اندازی خواهد شد و این گام مهم می‌تواند در مسیر خدمات‌دهی به کارکنان منطقه پارس جنوبی موثر باشد.

وی گفت: تقویت و سامان دهی به درمانگاه شهرک توحید در اولویت نخست قرار دارد و تجهیز این درمانگاه می‌تواند میزان رضایتمندی کارکنان و خانواده آنان را افزایش دهد.

گران‌پی عنوان داشت: بررسی چالش‌ها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان در مجتمع گاز پارس جنوبی مطرح شده توسط کارکنان این مجموعه بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم و تا حصول نتیجه نهایی و مطلوب دنبال خواهیم کرد.







(شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید