جزییات خبر

تولید پایدار گاز و محصولات جانبی، مهترین رسالت مجتمع گاز پارس جنوبی

تولید پایدار گاز و محصولات جانبی، مهترین رسالت مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱) ۰۷:۱۴

رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست هم اندیشی " ورود به فصل سرما" گفت: در حال حاضر تولید پایدار گاز و محصولات جانبی، مهترین رسالت مجتمع گاز پارس جنوبی است.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد رضا مصلایی ، رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این نشست هم اندیشی " ورود به فصل سرما" به میزبانی پالایشگاه شهید هاشمی نژاد در شهر مشهد با ارائه گزارش عملکردی از سه گام اصلی در بحث مدیریتی از تدوین استراتژی تا جاری سازی و مدیریت آن سخن گفت و افزود: فلسفه ی وجودی مجتمع گاز پارس جنوبی و هدف اصلی از تشکیل این شرکت بزرگ در تامین پایدار انرژی پاک و اقتصادی مورد نیاز کشور تعریف شده است.

مصلایی، مهم ترین ماموریت مجتمع گاز پارس جنوبی را تولید و فرآورش گاز و محصولات جانبی خواند و تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون با تامین حدود ۷۵ درصد از گاز تولیدی کل کشور، سرآمد عملیات در کلاس جهانی است که در دوازده شاخص تدوین شده و تا سال ۱۴۰۴ نیز هدفگذاری آن صورت گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره مندی از باتجربه ترین متخصصان و کارکنان در بخش های تولید گاز شیرین، گاز ترش، میعانات گازی، ال پی جی و دیگر محصولات مهم همچون تولید اتان و سایر محصولات برنامه ریزی ویژه ای را در نظر گرفته و رعایت اصول ارزش های موجود را در اولویت نخست کاری قرار داده ایم.

مصلایی تعلق سازمانی و توجه به کار گروهی را سرلوحه تمامی فعالیت ها عنوان کرد و افزود: ما متعهد به حفظ و رعایت ارزش های سازمانی هستیم و در این مسیر با جدیت و پشتکار فراوان حرکت می کنیم.

وی ادامه داد: با تکیه بر توان داخل و نیروهای سرمایه ای و حفظ یکپارچگی، قابلیت های متمایز در تولید محصولات جانبی و توازن در اهداف و پایش آنها را برای رسیدن به هدف اصلی در نظر داریم.

رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری عنوان داشت: با وجود سیزده پالایشگاه فعال با اقدامات شایسته، تمامی این پالایشگاه ها به صورت تفکیک و جداگانه در حال بررسی و تدوین برنامه های استراتژی خود هستند و واحدهای موجود در پالایشگاه نیز در این راستا اقدامات شاخص و برنامه ریزی های لازم را اجرایی نموده اند تا اینکه امروز موجب شده با تحقق ۷۷.۳ درصد از اهداف را شاهد باشیم.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱) ۰۷:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید