جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

تغییر و تحول، موجب رشد، تکامل و پیشرفت است / منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، نیازمند تحرک و پویایی

تغییر و تحول، موجب رشد، تکامل و پیشرفت است / منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، نیازمند تحرک و پویایی
(پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱) ۱۵:۰۹

آیین تودیع و معارفه مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیران ستادی و پالایشگاهی و روئسا و کارکنان منابع انسانی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در این آیین که پنج شنبه ( پنجم آبان‌ماه ) برگزار شد، ضمن نکوداشت خدمات و قدردانی از تلاش‌های ارزنده اسحق فرشیدی، مدیرمنابع انسانی سابق مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه منابع انسانی مجتمع، بهرام حیدری،سرپرست جدید منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، به ارائه برنامه‌های خود برای مدیریت منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی پرداخت.

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این آیین ضمن قدردانی از زحمات اسحق فرشیدی، در دوران تصدی سمت مدیرمنابع انسانی این شرکت، طی سخنانی به بیان جایگاه مهم و رفیع منابع انسانی در مجتمع گاز پارس جنوبی پرداخت.

تغییر و تحول، موجب رشد، تکامل و پیشرفت است / منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، نیازمند تحرک و پویایی است.

باهوش ادامه داد: تغییر و تحول، ذاتاً سازنده و خلاق است و معمولاً موجب رشد ، تکامل و پیشرفت در مجموعه‌های مختلف است و منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون نیاز به تحرک، پویایی و نوآوری است.

وی در ادامه به اهمیت و جایگاه ارزشمند کارکنان و متخصصان پرتلاش مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی اشاره نمود و بیان کرد: مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه‌ها ، ستاد و ... ، باید با حرکت جهادی و برداشتن گام‌های بلند و ارزشمند به سمت خدمت‌رسانی شایسته و توجه ویژه به رفع مشکلات و مسائل کارکنان در تمام حوزه‌ها حرکت کنند.

باهوش، در آیین تودیع و معارفه مدیرمنابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: عدالت محوری در مجموعه بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی، رعایت دقیق مقررات و تقویت اعتماد، برنامه داشتن برای آینده‌ی روشن، عدم سفارش پذیری از موارد شاخص و بسیار مهم است که باید در منابع انسانی مجتمع پیاده سازی شود.

وی در ادامه به بیان مسائل مهم و کلیدی شهرک مجتمع گاز پارس جنوبی پرداخت و عنوان داشت: پروژه‌هایی که اکنون در شهرک مسکونی مجتمع دردست اقدام است باید به صورت ویژه و بسیار جدی پیگیری شود و این موارد مهم باید با کار شبانه روزی به سرانجام مطلوب برسد و رضایت خانواده‌های شهرک مسکونی را به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: جداسازی دو شهرک، نهایی‌سازی ساختار سازمانی، تعامل مثبت و سازنده با مدیران پالایشگاهی و عملیاتی در راستای گره‌گشایی مشکلات آنان، از مهمترین کارها در حوزه منابع انسانی می‌باشد و اکنون باید با نوآوری و پویایی در روئسا و کارکنان منابع انسانی مجتمع شاهد اقدامات ارزشمند باشیم.

باهوش تاکید کرد: پالایشگاه‌ها و مسائل مهم آن یک خط قرمز برای خود می‌دانم، حمایت و پشتیبانی از درخواست‌ پالایشگاه‌ها و تعامل مثبت و سازنده با مدیران و کارکنان پالایشگاه همیشه باید در راس امور منابع انسانی مجتمع قرار داشته باشد.

وی افزود: ایجاد ارتباط بدون واسطه مدیر منابع انسانی مجتمع با کارکنان و خانواده همکاران می‌تواند مسیر را جهت بیان و رفع مشکلات هموار نماید و فضای همدلی، شور و نشاط را در مجموعه به وجود آورد.
(پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱) ۱۵:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید