جزییات خبر

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران:

استفاده از کالاهای باکیفیت داخل به صلاح منافع ملی و حلال مشکلات روز عملیات است

استفاده از کالاهای باکیفیت داخل به صلاح منافع ملی و حلال مشکلات روز عملیات است
(دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱) ۱۹:۱۲

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در جلسه تولید مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: حداکثر استفاده از کالاها و تجهیزات با کیفیت ساخت شرکت‌ها و سازندگان داخل به صلاح منافع ملی و کارگشای مشکلات روز عملیات است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد زمانی صبح امروز ( دوشنبه 25 مهرماه ) در جلسه تولید مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: در آستانه ورود به فصل سرد سال و افزایش مصرف گاز در کشور، همه تمهیدهای لازم در بخش‌های تولید و فرآورش اندیشیده شده است، کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی با همه توان و به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام وظیفه هستند.

وی ادامه داد: در بخش ایمنی و آتش‌نشانی اقدامات شایسته‌ای در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی در حال انجام است، نیازمندی‌های مهم اچ اس یی در پالایشگاه‌های 12 گانه مجتمع شناسایی شده و در آینده نزدیک اجرایی می‌گردد.

زمانی با اشاره به استفاده حداکثری کالاهای ایرانی باکیفیت در پالایشگاه های مجتمع تصریح کرد: هیچ‌گونه حد و مرزی برای استفاده از کالا و تجهیزات باکیفیت داخل وجود ندارد و استفاده از کالاهای ساخت داخل به صلاح منافع ملی است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز بیان کرد: وجود کارکنان و متخصصان لایق، متعهد و پاک‌دست در مجتمع گاز پارس جنوبی عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورده و امیدواریم با دانش و اقدامات نوین متخصصان و کارکنان مجتمع بتوانیم در فصول سرد پیش‌رو، آرامش، و گرما را به منازل مردم عزیز کشور به ارمغان آوریم.

زمانی در ادامه بیان کرد: مجموعه شرکت ملی گاز ایران قدر زحمات تک تک عزیزان را می‌داند و همواره پشتیبان شما خواهد بود، از دغدغه‌های کارکنان عزیزمان در حوزه منابع انسانی اطلاع کامل داریم و در سایه همدلی و کارگروهی تمامی مجموعه شرکت ملی گاز در تلاش است با اقدامات جهادی عقب‌ماندگی‌های موجود در حوزه منابع انسانی را مرتفع نماید.

وی گفت: مدیران و کارکنان پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با پایبندی به ابعاد و منافع مهم ملی، تولید پایدار گاز و محصولات جانبی را از کارهای بسیار مهم خود دانسته و قبل از وقوع هرنوع اتفاق و بروز هرگونه مشکل فنی پیش‌بینی‌های لازم را تدبیر نمایند.

احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه صبح امروز ( 25 مهرماه ) با سفر سه روزه به مجتمع گاز پارس جنوبی، جلسات متعددی را در حوزه بررسی مسائل مهم توربوکمپرسورها، مولکولارسیو، پدافندغیرعامل، منابع انسانی، بررسی مسائل مهم حوزه تولید پایدار با مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاهی برگزار خواهد نمود.

رسانه جدید








(دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱) ۱۹:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید