جزییات خبر

با کسب رتبه نخست سلامت اداری در سال 1400

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اهدا لوح از مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر کرد

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اهدا لوح از مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر کرد
(سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱) ۱۲:۵۴

مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز، از زحمات و تلاش‌های احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، اعضا کمیته سلامت اداری و تمامی کارکنان آن مجتمع بزرگ گازی کشور، همسو با ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد و کسب رتبه برتر در هشتمین دوره سنجش سلامت اداری سال 1400 با اهدا لوح، تقدیر نمود.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز با توجه به این‌که مجتمع گاز پارس جنوبی در هشتمین دوره سنجش سلامت اداری در سال 1400 با کسب بیشترین امتیاز رتبه برتر را کسب نمود، مراتب تشکر و قدردانی را از مدیرعامل، اعضا کمیته سلامت اداری و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی با اهدا لوح، به عمل آورد.

معاون وزیر نفت در امور گاز بیان کرد: یکی از مبانی پیشرفت بر محور عدالت در هر جامعه‌ای نظام اداری شفاف، کارآمد و سالم ایت که این مهم در اسناد بالادستی و سیاست کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مدنظر بوده است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم، عدالت و مبارزه با فساد را به عنوان یکی از محورهای اصلی حرکت نظام در مسیر پیش‌رو مطالبه نموده‌اند.

متن کامل "تقدیرنامه" مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز، خطاب به مدیرعامل و تمامی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی به شرح زیر است:

 رسانه جدید

(سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱) ۱۲:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید