جزییات خبر

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

رعایت مسائل ایمنی، ضامن تولید مستمر و پایدار گاز و محصولات جانبیاست

رعایت مسائل ایمنی، ضامن تولید مستمر و پایدار گاز و محصولات جانبیاست
(شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱) ۱۶:۵۶

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: رعایت دقیق مسائل ایمنی و افزایش توان و سطح اصول ایمنی، تولید گاز و محصولات جانبی را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد شفیع موذنی، مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی، در مراسم نکوداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در ایستگاه آتش نشانی پالایشگاه سوم که با حضور رؤسا و جمعی از کارکنان واحد آتش نشانی پالایشگاه سوم برگزار شد بیان کرد: حفظ آمادگی جسمانی و روحی کارکنان واحد آتش نشانی در بالاترین سطح، همواره از اولویت‌های اصلی پالایشگاه سوم پارس جنوبی بوده و باید در این مسیر گام های موثری برداشته شود.

وی ادامه داد: با انجام آموزش‌های لازم و مداوم به ارتقای دانش و فرهنگ انجام کار ایمن که سبب رشد و پیشرفت در مسائل مهم ایمنی، بهداشت و محیط زیست در همه فرآیندهای پالایشگاهی می‌شود، بیش از پیش اقدام نموده و با حفظ سلامت نیروی انسانی، صیانت از تولید و سرمایه درخشان کشور، به اهداف عالیه که همان رونق اقتصاد ملی است، دست یابیم.

در ادامه،نیما حجازی،رئیس ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه سوم، در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت این رویداد مهم ، پیرامون برنامه های برگزار شده توضیحاتی ارائه کرد و افزود: در راستای ارتقاء فرهنگ ایمنی و به مناسبت بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی برنامه های متنوعی در هفته گرامیداشت این روز برگزار شد که می‌توان به مسابقات ترکیبی آتش نشانی و اطفاء حریق در محل ایستگاه آتش نشانی و برپایی نمایشگاه نقاشی فرزندان کارکنان در رستوران پالایشگاه سوم اشاره کرد.

حجازی در این مراسم گفت: جانفشانی و حماسه‌آفرینی دریادلان و کارکنان پرتلاش ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی موجب شده، در دشوارترین شرایط در مسیر حفظ و صیانت از اموال و تأسیسات صنایع و تولید پایدار جهت شکوفایی اقتصاد این مرز و بوم گام بردارند.


پایان بخش برنامه های متنوع گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در پالایشگاه سوم به رسم هر ساله ، مراسم گرامی داشت این روز بود که به همت واحد ایمنی و آتش نشانی ، درایستگاه آتش نشانی پالایشگاه سوم برگزار گردید.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

 

(شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱) ۱۶:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید