جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی روز ملی آتش‌نشانی را تبریک گفت

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی روز ملی آتش‌نشانی را تبریک گفت
(یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱) ۱۰:۱۵

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی با تبریک روز ملی آتش‌نشانی به تمامی آتش‌نشانان مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: از رویکرد‌های خردمندانه و آمادگی مستمر همکاران ایمنی و آتش‌نشانی برای صیانت از سرمایه‌های انسانی، نگهداری از تاسیسات صنعتی و محافظت از محیط پیرامونی، تجلیل و قدردانی می‌نمایم.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی،.متن پیام احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز ملی آتش‌نشان به شرح زیر است:

به نام خدا
همکاران عزیز و ارجمند

روز هفتم مهرماه، روز ملی و فرخنده" ایمنی و آتش‌نشانی " فرصتی مغتنم است تا از خدمات فداکارانه همکاران سختکوش و مروجان پیشگام در این حوزه ، تقدیر و قدردانی نماییم.


اینجانب مراتب تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به همه همکاران عزیز در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به ویژه همکاران سربلند واحد ایمنی و آتش‌نشانی، ابراز می‌دارم و با افتخار از رویکردهای خردمندانه و آمادگی مستمر آنان برای صیانت از سرمایه‌های انسانی، نگهداری از تاسیسات صنعتی و محافظت از محیط پیرامونی، تجلیل و قدردانی نمایم.


از درگاه ایزد منان، برای یکایک کارکنان و خانواده‌های محترم از جمله همکاران خدوم و اثرگذار واحد HSE، شادکامی و موفقیت روزافزون مدد می‌نمایم.


احمد باهوش

مدیرعامل

(یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱) ۱۰:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید