جزییات خبر

همکاری سازمان انتقال خون استان بوشهر و مجتمع گاز پارس جنوبی

مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان انتقال خون استان بوشهر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان انتقال خون استان بوشهر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
(چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱) ۱۴:۴۹

مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان انتقال خون استان بوشهر به‌منظور توسعه زمینه‌های همکاری و مسئولیتهای اجتماعی و تعامل با نهادهای ملی منطقه‌ای و ایجاد پایگاه انتقال خون در منطقه عسلویه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.


به گزارش‌ خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، به‌‌منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه‌جانبه مسئولیت‌های اجتماعی و ایجاد پایگاه فعال در پارس جنوبی، علیرضا باستین، مدیر کل سازمان انتقال خون استان بوشهر و احمد ولی‌پور مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی از این پالایشگاه بازدید و در نشست مشترک تفاهمنامه همکاری دوساله را امضا کردند.

احمد ولی پور، مدیر پالایشگاه ششم پارس جنوبی در این مراسم گفت: پالایشگاه ششم پارس جنوبی همسو با گسترش اقدامات کلیدی در حوزه مسئولیت های اجتماعی و همکاری سازنده با سازمان انتقال خون استان بوشهر و ایجاد یک پایگاه فعال و متمرکز در پالایشگاه ششم تفاهم‌نامه همکاری را با این سازمان در اولویت نخست قرار داد.

وی در ادامه به اهداف مهم این تفاهمنامه اشاره نمود و بیان کرد: صنعتی بودن منطقه پارس جنوبی و حجم بسیار بالای نیروی کار شاغل در منطقه و ریسک فراوان بروز حوادث انسانی در صنعت و تلاش در جهت کمک به تامین نیازمندیهای پزشکی و بهداشتی احتمالی شاغلین منطقه؛ بهبود وضعیت کنترل بیماریهای مزمن، ارتقاء سطح رضایتمندی کارکنان مجتمع، ارتقاء آزمایشات خون و بهینه سازی آزمایشات طب صنعتی کارکنان و بهبود برندسازی و افزایش اعتبار سازمانی در منطقه از اهداف مهم این تفاهم نامه می باشد.

ولی‌پور ادامه داد: بنا به اعلام اداره کل انتقال خون استان بوشهر، در آخرین مرحله از استقرار تیم سیار در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در تاریخ 19/02/1401 ، رکورد اهدای خون در تیم‌های سیار مناطق صنعتی توسط کارکنان خدوم این پالایشگاه بهبود یافته و رکورد بی سابقه ای در سطح کشور به ثبت رسید.

به گفته‌ی مدیر پالایشگاه ششم پارس جنوبی، این تفاهم‌نامه به مدت 2 سال از تاریخ امضاء و مبادله معتبر است و در صورت توافق طرفین، قابل تمدید خواهد بود.

این تفاهم‌نامه میان دکتر علیرضا باستین مدیرکل انتقال خون استان بوشهر و مهندس احمد ولی پور مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی و با حضور شمشیری معاون مدیرعامل، فرشیدی مدیر منابع انسانی، دکتر اسماعیلی رئیس مرکز سلامت کار، قادری جانشین مدیر مالی، ابراهیمی جانشین امور بهداشت و ایمنی و محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی و علیرضا منخیان مشاور مدیرکل، محسن کرمی مسئول روابط عمومی اداره کل انتقال خون بوشهر، کاظم شنبدی مسئول تیم خونگیری، سارا کرمی مسئول پایگاه انتقال خون کنگان، به امضا رسید.
رسانه جدید
(چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱) ۱۴:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید