جزییات خبر

با حضور مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گمنام شهرستان عسلویه

مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گمنام شهرستان عسلویه
(دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱) ۱۵:۰۴

همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس، مراسم غباروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا گمنام شهرستان عسلویه با حضور مدیران و کارکنان ستادی، پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام شهرستان عسلویه و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، صبح امروز دوشنبه چهارم شهریورماه با حضور مدیران ستادی، پالایشگاهی و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، برگزار گردید.


در ابتدای مراسم، حجت السلام هوشمند، ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دفاع مقدس به مدیران و کارکنان بیان داشت: امروز در کنار این شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس حاضر شدیم تا با آرمان‌های امام ره و شهدا عزیزمان که جانشان را در این مسیر تقدیم اسلام و انقلاب نمودند، تجدید عهد نماییم. انشاءالله بتوانیم رهروی خوبی برای شهیدان باشیم.

 

وی گفت: همواره باید یاد و نام شهدا در سطح جامعه زنده نگه داشته شود و اکنون شما تلاشگران و سربازان جبهه‌ی اقتصادی کشور با حضور در جوار مطهر شهدای گمنام و با تجدید بیعت دوباره با شهدا و آرمان بلند شهدا این مسیر را ادامه خواهید داد.

 

حجت السلام هوشمند ادامه داد: امروز با هوشیاری و آمادگی کامل باید از ارمان و کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حفاظت و حراست نماییم و این امانت بزرگ که با خون شهدا عزیزمان ابیاری شده با جان و دل پاسداری نماییم.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱) ۱۵:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید