جزییات خبر

عملیات تعمیرات اساسی سال جاری در پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت

عملیات تعمیرات اساسی سال جاری در پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت
(یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۱۴

مدیر پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی: عملیات تعمیرات اساسی سال جاری پالایشگاه دوازدهم مجتمع پارس جنوبی از 17مرداد ماه طبق برنامه ریزی آغاز و در تاریخ ۱۵شهریور در بازه زمانی ۲۸ روز با موفقیت پایان یافت.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهدی گرامی شیرازی در این‌باره عنوان کرد: عملیات تعمیرات اساسی سال جاری پالایشگاه دوازدهم با استفاده از توان و اقدامات نوآورانه و بهره‌مندی از قطعات و تجهیزات سازندگان داخلی طبق برنامه زمانبندی شده با مشارکت جمعی تمام تیم های عملیاتی با موفقیت به اتمام رسید.

گرامی شیرازی در ادامه بیان کرد: در عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوازدهم مجموعا 1411 آیتم تعمیراتی مطابق با برنامه در جهت نوسازی و بازرسی دوره ای باهدف صیانت از تولید پایدار و ایمن نمودن تجهیزات اصلی، به مدت ۲۸ روز به انجام رسید.

مدیر پالایشگاه دوازدهم مجتمع تصریح نمود: از اقدامات مثبت انجام شده قبل و حین اجرای تعمیرات اساسی می‌توان به: جلسات مدیریتی هفتگی از ۳ماه قبل از شروع تعمیرات اساسی ، آموزش نیروهای اورهال به میزان ۱۲۰۰۰ نفر ساعت ، ایجاد گزارش‌های آنلاین و به هنگام از روند اجرای برنامه در واحد برنامه ریزی تعمیرات و کمترین انحراف از برنامه (کمتراز %5) اشاره کرد.

گرامی گفت : رسیدن به نتیجه مطلوب، تولید زودهنگام و تزریق بموقع گاز به خط سراسری بدون هیچ گونه حادثه ناتوان کننده در این عملیات، مرهونتلاش ،همدلی و مشارکت گروهی تیمهای بهره برداری، تعمیرات ، ایمنی ، بازرسی و همکاری تمامی واحدها بوده است که می تواند بعنوان یک نقطه قوت در اهداف و برنامه های پالایشگاه قلمداد شود.
(یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید