جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

موفقیت مجموعه بازرگانی مجتمع حاصل دانش، توان و تشریک مساعی کارکنان آن است

موفقیت مجموعه بازرگانی مجتمع حاصل دانش، توان و تشریک مساعی کارکنان آن است
(چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱) ۱۴:۴۱

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع کارکنان مجموعه مدیریت بازرگانی موفقیت این مجموعه را حاصل دانش، توان و تشریک مساعی کارکنان زیرمجموعه این مدیریت عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، روز سه شنبه (22شهریورماه) احمد باهوش از انبار کالاهای مجتمع بازدید و طی نشستی با کارکنان مجموعه مدیریت بازرگانی مجتمع به دیدار و گفتگو پرداخت.

وی از زحمات و تلاش‌های کارکنان و مدیریت مجموعه بازرگانی تشکر کرد و افزود: موفقیت این مجموعه ناشی از از دانش، توان و تشریک مساعی کارکنان زیرمجموعه آن است.

مدیرعامل مجتمع با بیان اینکه بدون مجموعه بازرگانی تولید بی معنا خواهد بود گفت: از نظر بنده مدیریت بازرگانی یک واحد عملیاتی و مهم محسوب می شود و نباید آن را مانند یک واحد ستادی درنظر گرفت.

باهوش با اشاره دغدغه‌های بیان شده از سوی کارکنان مدیریت بازرگانی بیان داشت: از جمله دغدغه‌های همکاران در حوزه کاری بحث فرایند انجام کار است که ما کارگروهی را در این خصوص تعریف و پیگیر فرایند برون‌سپاری براساس آسیب شناسی‌های صورت گرفته تا حصول نتیجه و ارائه راهکارهای مشخص هستیم.

وی با تاکید بر پیگیری مشکلات کارکنان اذعان داشت: قطعا به سادگی از کنار مسائل و مشکلات همکاران عبور نخواهیم کرد و طی جلساتی که با مدیران ذی ربط برگزار می شود این مسائل پیگیری خواهد شد.

همچنین در این بازدید و نشست مدیریت و کارکنان مجموعه بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی به بیان مسائل و چالش های عملیاتی و پشتیبانی پرداختند.

(چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱) ۱۴:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید