جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

پایان بموقع عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوازدهم، حاصل همدلی و کارگروهی

پایان بموقع عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوازدهم، حاصل همدلی و کارگروهی
(چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۱۴


مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید از پالایشگاه دوازدهم گفت: پایان درخشان عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی نتیجه‌ی کار همدلانه و نوآورانه تمامی واحدهای فعال این پالایشگاه می‌باشد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، در نشست دیروز ( سه شنبه، 15 شهریورماه) با مدیران، متخصصان و کارکنان پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی بیان کرد: پالایشگاه دوازدهم به عنوان یکی از کلیدی‌ترین پالایشگاه های مستقر در سایت دو ، نقش بسیار تعیین کننده‌ای در تولید و فراورش گاز جهت فصول سرد سال جاری دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه با اشاره به پایان عملیات تعمیرات اساسی زودهنگام در این پالایشگاه تصریح کرد: این موفقیت بزرگ ماحصل کارشبانه‌روزی و جهادی تمام واحدهای فعال پالایشگاه و تحقق اقدامات نوآورانه و تکیه بر توان و دانش بومی می‌باشد.

باهوش گفت: همه ارکان پالایشگاه های مجتمع به‌عنوان سربازان خط مقدم تأمین بیش از 73 درصدی گاز کشور هستند، از این‌رو، نیز باید دست به دست هم و کمر همت را محکم کرده، آن را سرلوحه کارهای خویش قرار دهیم و در فصل‌های سرد سال گرما را به منازل هموطنان عزیزمان به ارمغان آوریم.

وی افزود: اکنون از تمامی تلاش‌ها و زحمات ارزشمند کارکنان پالایشگاه دوازدهم که در کوتاهترین بازه زمانی ممکن عملیات تعمیرات اساسی را در سال جاری بدون هیچ حادثه ناتوان کننده به سرانجام مطلوب رساندند تقدیر می‌نمایم.

در ادامه‌ی این نشست، مهدی گرامی، مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی ضمن تقدر از حمایت‌ها و رهنمودهای ارزشمند مدیرعامل مجتمع در خصوص انجام اقدامات شایسته در این پالایشگاه بیان کرد: کارکنان پالایشگاه دوازدهم همواره در جهت پیشبرد اهداف متعالی مجتمع، شکوفایی و عزت کشور گام برمی‌دارند.

وی در ادامه با ارائه‌ گزارش کامل در خصوص مسائل تولید، تعمیراتی، مالی، بازرگانی، مهندسی و خدمات فنی بیان کرد: در سایه همدلی و کارگروهی تمام مشکلات و چالش‌های راه تولید را هموار خواهیم کرد .

در ادامه، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از اتاق کنترل این پالایشگاه بازدید نمود و کارکنان این واحد از نزدیک و به صورت چهره به چهره مسائل و موارد مهم حوزه کاری از قبیل: مشکلات شهرک های مسکونی، استراحتگاه‌ها و ... را مطرح نمودند.
(چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید