جزییات خبر

باهوش در نشست با رئیس و هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس تاکید کرد:

حمایت مجتمع گاز پارس جنوبی از ارتقاء زمینه‌های همکاری با دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر

حمایت مجتمع گاز پارس جنوبی از ارتقاء زمینه‌های همکاری با دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر
(سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۴۶

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با تأکید بر حمایت ویژه این شرکت از مقوله پژوهش‌ و فناوری در پارس جنوبی، گفت: بزرگترین مجتمع گازی کشور، از ارتقاء زمینه‌های همکاری با دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، دوشنبه (چهاردهم شهریورماه) در نشستی که با حضور دکتر محمد مدرسی، رئیس دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر، دکتر عبدالکریم حسین‌پور، رئیس حوزه‌ برنامه‌ریزی، دکتر روح‌الله فاتحی، معاونت پژوهشی و فناوری، دکتر امین‌ محمودی نماینده اساتید و خانم دکتر بیات به عنوان مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه خلیج فارس برگزار شد، گفت: رسالت بزرگ ما تولید حداکثری گاز و محصولات جانبی، خدمت به اقتصاد و شکوفایی کشور است و در این مسیر مهم تلاش خواهیم کرد از ظرفیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر استفاده کنیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست که عباس صیادی، رئیس پژوهش و فناوری مجتمع نیز حضور داشت بیان کرد: دانشگاه خلیج فارس می‌تواند در حوزه آموزش حرفه ایی قبل و حین شروع فعالیت نیروهای جدید الاستخدام مجتمع گاز پارس جنوبی همکاری و تعامل سازنده داشته باشد.

باهوش ادامه داد: اساتید باتجربه دانشگاه خلیج فارس با ایجاد پل ارتباطی بین دانشگاه و مجتمع گاز پارس جنوبی، در حوزه تحصیلات تکمیلی پروژه‌ها و ایجاد فرصت‌های مطالعاتی و بررسی چالش‌های صنعت، برای بهبود شرایط می‌توانند گام‌های موثر و سازنده‌ای بردارند.

وی افزود: امید داریم این نشست‌ها سرآغازی برای همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز مهم آموزشی باشد و باید از ظرفیتهای همکاری مشترک به بهترین شکل بهره گرفت.

رسانه جدید

عباس صیادی، رئیس پژوهش و فناوری مجتمع گاز پارس جنوبی
چهار پروژه مهم مجتمع گاز پارس جنوبی با دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر در حال انجام است


صیادی در ادامه ی این نشست بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در حال حاضر، چهار پروژه مهم با دانشگاه خلیج فارس در مرحله اجرا دارد.

وی در این خصوص ادامه داد: 2 پروژه در حوزه پسماند و حوزه آلایندگی پساب و 2 پروژه دیگر نیز در حوزه برق و هوشمندسازی با دانشگاه خلیج فارس در مراحل تدوین و پایه‌گزاری می‌باشد.

رئیس پژوهش و فناوری مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: دانشگاه خلج فارس توانایی انجام و همکاری مواردی از قبیل: ساخت قطعات و تجهیزات، تعمیر و بازطراحی‌کوره‌ها، مطالعات و مشکلات کمپرسورهای رفت و برگشتی پالایشگاه چهارم نیز دارد و اکنون در حال تدوین این پروژه‌ها نیز هستیم.

دکتر مدرسی، رئیس دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر:
برنامه‌ریزی در حوزه‌های محیط‌زیست، آلایندگی‌های هوا، خاک و دریا از اولویت نخست فعالیت در پارس جنوبی

رسانه جدید

در ادامه‌ی این نشست، محمد مدرسی افزود: دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر پتانسیل و نیروی بالقوه بسیار خوبی در خصوص فعالیت و همکاری مشترک با مجتمع گاز پارس جنوبی دارد.

وی در ادامه به توانایی انجام اقدامات شاخص دانشگاه خلیج فارس در مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و تصریح کرد: انجام آموزش‌های لازم به صورت کاربردی جهت کارکنان، ایجاد فرصت‌های تحقیقاتی برای اساتید و هیئت‌های علمی دانشگاه و پیاده سازی پروژه‌های مهم صنعتی در مجتمع گاز پارس جنوبی می‌تواند سطح گسترش همکاری ها را افزایش دهد.

دکتر مدرسی گفت: دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر در حوزه‌های محیط زیستی، آلایندگی‌های هوا، خاک و دریا برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده و این موارد از اولویت‌های مهم این دانشگاه در پارس جنوبی می‌باشند.




(سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید