جزییات خبر

با تکیه بر توان داخل و دانش نوآورانه

تکمیل عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

تکمیل عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱) ۱۳:۴۶

مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از پایان عملیات تعمیرات اساسی سال جاری با تکیه بر توان و دانش داخل، اقدامات نوآورانه و استفاده از قطعات و تجهیزان با کیفیت ایرانی خبر داد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهزاد سالاری در این باره گفت: عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در سال جاری با بهره‌گیری از توان داخل، طبق برنامه ریزی و پیش بینی اقدامات از پیش تعیین شده با موفقیت پایان یافت.


مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی، با اعلام این خبر گفت: عملیات تعمیرات اساسی امسال پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با برنامه ریزی انجام شده از طرف واحد هماهنگی نظارت بر تولید گازمقرر شده بود در تاریخ 24 مرداد لغایت 10 شهریور ماه صورت پذیرد ولی با توجه به تغییر برنامه تعمیرات سکوها با هماهنگی دیسپچینگ تعمیرات این پالایشگاه زودتر از موعد مقرر شروع و به همان نسبت زوتر نیز پایان یافت .


وی دستیابی به این موفقیت بزرگ را استفاده از تجربیات تعمیرات اساسی سال¬های گذشته دانست و بیان کرد: اتصال خط نیتروژن گازی پتروشیمی بوشهر به پالایشگاه و بالتبع آن رفع معضل هر ساله نیتروژن ، تشکلیل جلسات کمیته های متعدد دارایی های فیزیکی از سال قبل (بلافاصله پس از اتمام اورهال گذشته)، برنامه ریزی دقیق واحد برنامه ریزی تعمیرات پالایشگاه از مهمترین موارد در این خصوص می‌باشد.


به گفته‌ی سالاری، مسئولیت پذیری و تلاش بی‌وقفه کارکنان و متخصصان این پالایشگاه در همه بخش‌ها یکی از موارد مهم در به ثمر نشستن این موفقیت می‌باشد.



سالاری با تاکید بر آمار بالای اقدامات شاخص عملیات تعمیرات اساسی امسال و موارد بسیار مهم اصلاحی و پیشگیرانه انجام شده در واحد های مختلف گفت: انجام تعمیرات بر روی بیش از 180 تجهیز ماژور در واحد تثبیت میعانات گازی فاز 8، مبدل ها و درام های ردیف های گازی پنجم و ششم , واحد تصفیه ال پی چی همچنین تعمیر تعداد زیادی از شیرها و آیتم های مهم ابزاردقیق و برق در مناطق مختلف پالایشگاه از مهمترین اقدامات شاخص در بازه زمانی تعمیرات اساسی سال جاری می‌باشد.



مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده اتصال خط نیتروژن گازی پتروشیمی بوشهر به پالایشگاه بود که به صورت موفیت آمیز انجام گردید.



مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به آمار 320000 نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در تعمیرات اساسی سال جاری، از کلیه کارکنان به جهت رعایت مقررات اچ اس ایی و دستیابی به این رکورد تشکر نمود و نیروی انسانی متعهد را مهمترین شاخصه کارکنان پالایشگاه چهارم عنوان داشت..



(دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱) ۱۳:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید