جزییات خبر

قدردانی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از مدیریت تشکیلات و روشهای وزارت و معاون توسعه انسانی وزیر نفت

قدردانی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از مدیریت تشکیلات و روشهای وزارت و معاون توسعه انسانی وزیر نفت
(یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱) ۱۷:۵۲

مدیرعامل عامل مجتمع گاز پارس جنوبی به پاس زحمات ارزشمند مجموعه مدیریت تشکیلات و روشهای وزارت و معاون توسعه انسانی وزیر محترم نفت، همسو با انجام اقدامات مهم و کلیدی در حوزه ساختار و تامین نیرو جهت پالایشگاه های مجتمع قدرانی کرد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، دیروز عصر ( شنبه، یازدهم شهریورماه) در ابتدای ششمین نشست هیئت رییسه مجتمع با اشاره به سفر وزیر نفت، معاون وزیر نفت در امور گاز و رئیس مجلس شورای اسلامی به پارس جنوبی بیان کرد: در این سفرهای بسیار پربرکت و بسیار ارزنده ی جانب آقای مهندس اوجی، دکتر چگنی و دکتر قالیباف مسائل مهم، چالش‌ها و مشکلات مهم مجتمع گاز پارس جنوبی را انعکاس دادیم.

 

وی ادامه داد: امید داریم موارد مطرح شده با تلاش و پیگیری‌های وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز و رئیس مجلس به سرانجام مطلوب برسد.

 

باهوش در ادامه به انجام اقدامات مهم حوزه ساختار در مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و گفت: موفقیت‌های بسیار ارزنده ای همسو با ساختار مجتمع در روزهای اخیر حاصل شده که این مهم، نشان از تلاش‌ شبانه روزی همکاران خستگی ناپذیر منابع انسانی مجتمع و مجموعه ی بسیار ارزشمند معاونت منابع انسانی وزارت نفت ، مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز، مهندسی ساختار و منابع انسانی شرکت ملی گاز دارد.

 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: از مجموعه‌ی پرتلاش مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ،مدیریت منابع انسانی و مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران که این موفقیت ماحصل تلاش و زحمات بسیار ارزشمنداین عزیران است تشکر و قدردانی می‌کنم.

(یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱) ۱۷:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید