جزییات خبر

اوجی در آیین افتتاح واحد مرکاپتان زدایی بیان کرد:

دانش مرکاپتان‌زدایی از میعانات گازی به همت متخصصان ایرانی بومی شد

دانش مرکاپتان‌زدایی از میعانات گازی به همت متخصصان ایرانی بومی شد
(دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱) ۲۳:۵۵

وزیر نفت در ایین افتتاح گفت: به‌همت و تلاش متخصصان و کارکنان و دانش بومی، دانش مرکاپتان‌زدایی میعانات گازی در کشور بومی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، جواد اوجی در آیین بهره‌برداری رسمی از واحد شیرین‌سازی و مرکاپتان‌زدایی میعانات گازی فازهای ۲ و ۳ مجتمع گاز پارس‌جنوبی با حضور وزیر نفت (هفتم شهریورماه) در عسلویه انجام شد، با بیان اینکه ظرفیت شیرین‌سازی میعانات گازی کشور با این طرح ۸۰ هزار بشکه افزایش یافت، گفت: بزرگ‌ترین مزیت این طرح بومی‌سازی دانش مرکاپتان‌زدایی میعانات گازی در کشور است و ان‌شاءالله در این زمینه خودکفا می‌شویم.

وی با بیان اینکه اکنون با همت و دانش بومی اقدامات شایسته ای در صنعت نفت و گاز رقم خورده گفت: میعانات گازی شیرین ارزش افزوده بالاتری دارد و فروشش در داخل و بازار بین‌الملل راحت‌تر است.

اوجی در پایان گفت: حمایت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی اجرای این طرح را سرعت بخشید که جای قدردانی و تشکر دارد.

وزیر نفت صبح امروز در رأس هیئتی برای سفری یک روزه به‌منظور بهره‌برداری رسمی از بلوک نخست نیروگاه ۴۸۰ مگاواتی سیکل ترکیبی عسلویه، بهره‌برداری از طرح مرکاپتان زدایی میعانات کازی فاز ۲ و ۳ پارس جنوبی، دستور آغاز عملیات اجرایی و افتتاح چند طرح عمرانی و مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت وارد عسلویه شد.

(دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱) ۲۳:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید