جزییات خبر

همزمان با هفته دولت

جایگاه سوخت پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت

جایگاه سوخت پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت
(یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱) ۱۴:۱۶

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی از راه اندازی جایگاه عرضه سوخت در این پالایشگاه با ظرفیت ذخیره ۲۸ هزار لیتری در روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن اسعدی در این باره گفت: همزمان با هفته دولت و به منظور سوخت گیری خودروهای عملیاتی مستقر در پالایشگاه و افزایش توان عملیاتی ، یک جایگاه عرضه سوخت گازوئیل با ظرفیت ذخیره سازی روزانه ۲۸ هزار لیتر در پالایشگاه هفتم پارس جنوبی راه اندازی و بهره برداری شد.

وی افزود: یکی از پانچ های پروژه در پالایشگاه هفتم پارس جنوبی، راه اندازی جایگاه سوخت ۲۸ هزار لیتری گازوئیل بوده که در طراحی اولیه برای دو سوخت گازوئیل و بنزین برنامه ریزی شده بود اما پس از برنامه ریزی و اقدامات اصلاحی، تغییراتی در این خصوص حاصل شد و این جایگاه صرفا برای ذخیره سازی سوخت گازوئیل به مرحله ی راه اندازی رسید‌

اسعدی در ادامه تصریح کرد: بعد از طراحی اولیه و جای نمایی مکان مناسب با نظارت مطلوب واحد HSE ، این پروژه عملیاتی گردید و موارد و موانع متعدد در این خصوص با اقدامات نوآورانه و کار گروهی متخصصان این پالایشگاه عملیاتی گردید.

مدیر پالایشگاه هفتم گفت: بازرسی از مخازن سوخت انجام گرفت که بازرسی بصورت Visual و ضخامت سنجی و اصلاحات تعمیراتی بوسیله پوشش بلزنا بوده که با توجه به استاندارد بودن از نظر بازرسی کف و دیواره و سقف مخازن جایگاه سوخت از منظر بازرسی فنی دارای گواهینامه سلامت (سرتیفیکیت ) می باشد .

به گفته ی اسعدی، این جایگاه سوخت دارای دو مخزن می باشد و با بکارگیری و اشتغال دو نیروی انسانی، فعالیت خود را در روز نخست هفته دولت آغاز نمود.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱) ۱۴:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید