جزییات خبر

نماینده شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی؛

مسائل قرآنی در بزرگترین مجتمع گازی کشور به خوبی رشد و نمود پیدا کرده است

مسائل قرآنی در بزرگترین مجتمع گازی کشور به خوبی رشد و نمود پیدا کرده است
(شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۵:۰۵

عضو و نماینده شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین افتتاحیه دهمین و بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ویژه کارکنان و همسران و فرزندان کارکنان گفت: مجتمع گازی پارس جنوبی در کنار تولید پایدار و مستمر گاز و کمک به رشد اقتصادی کشور، توانسته است مسائل اعتقادی و قرآنی نیز به طور شایسته و بسیار مطلوب تعالی ببخشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حجت‌السلام رضایی، عضو و نماینده شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین افتتاحیه مسابقات مقدماتی بهار در بهار ویژه کارکنان و همسران و فرزندان کارکنان مجتمع اظهار داشت: با گذشت 18 سال از تاسیس و فعالیت کمیته‌ی فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی نگاه به مسائل قرآنی، نماز و احکام با حضور روحانیون به طور شایسته فراگیر شده است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم از قرآن کتاب اسمانی که سرشار از توصیه پند و اندرز به ما انسان‌ها می‌‌باشد بهره کافی ببریم.

حجت‌السلام رضایی عنوان داشت: خداوند منان در آخرین نامه‌ی که به عنوان قرآن به بشر نوشته است و انسان‌ها را به زندگی و سبک درست زندگی راهنمایی و متذکر شده است.

وی بعثت را بزرگترین اتفاق تاریخی خواند و افزود: زیباترین و مهمترین نهضت در بعثت آغاز شده است.

نماینده شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: قرآن کنابی است که به صورت تدریجی بر انسان نازل شده است و انسان به صورت تدریجی نیز باید رشد نماید.

حجت‌السلام رضایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت یکپارچه و گسترده مدیران مجتمع شاهد فراگیری مسائل قرآنی و نهج‌البلاغه در این مجتمع باشیم و بتوانیم در این مسیر گام‌های مهمی را برداریم.




مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۵:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید