جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

بانوان به عنوان یکی از ارکان اصلی محور توسعه‌ی پایدار در مجتمع گاز پارس جنوبی هستند

بانوان به عنوان یکی از ارکان اصلی محور توسعه‌ی پایدار در مجتمع گاز پارس جنوبی هستند
(یکشنبه ۲۳ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۴:۰۲

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست و ملاقات با بانوان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: بانوان توانمند شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان ارکان اصلی محور توسعه و تولید پایدار هستند و باید در جهت رفع مسائل و مشکلات آنان در مسیر قانونی کوشید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در روز شنبه ( 22 مردادماه) از حضورش در جمع بانوان ارزشمند، فرهیخته و شاغل در مجتمع ابراز خرسندی نمود و گفت: بابهرمندی از نیروهای ارزشمند و توانمند بانوان شاغل در واحدهای پالایشگاهی و ستادی مجتمع، با چنین سوابق درخشان و بالا که در مسیر رشد و بالندگی قرار دارند، بسیار خرسندم.

وی ادامه داد: شما بانوان شاغل و پرتلاش مجموعه بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی، به عنوان ارکان مهم محور توسعه و پایداری تولید در مجتمع محسوب می شوید و سلامت جسم، روح و محیط کاری بانوان باید به عنوان یک اصل مهم همیشه مدنظر قرار گیرد.

باهوش در این نشست که با حضورآقایان فرشیدی، مدیرمنابع انسانی، نوروزی، رئیس روابط عمومی و بهبود، به عنوان جانشین رئیس حراست مجتمع برگزار شد، تصریح کرد: بانوان پرتلاش مجتمع اکنون با حضور سرکار خانم آزادی، به عنوان مشاور اینجانب در امور بانوان و خانواده در زمینه شناسایی چالش‌ها و مشکلات پیش روی بانوان شاغل که در این مجتمع می توانند پیشنهادهای لازم برای اصلاح سازوکارهای مربوط را در کوتاهترین بازه زمانی به مدیریت شرکت انتقال دهند و امیدواریم با جدیت و همدلی مدیران مجموعه موارد در مسیر قانونی مرتفع گردند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: قشر بانوان شاغل در مجتمع معظم گاز پارس جنوبی با ایجاد و ارتباط موثر و فراگیر و ارائه پیشنهادهای سازنده و اثربخش در راستای ارتقاء سطح بهره‌وری و افزایش نشاط و پویایی، نقش بسیار مهمی در پیشرفت اهداف متعالی مجتمع ایفا می‌نمایند.

باهوش عنوان داشت: در این نشست، تمام مسائل و دغدغه‌های مطرح شده توسط شما بانوان شاغل در مجتمع را با دقت و جدیت یادداشت نموده و در حل مسائل و مشکلات در مسیر قانونی تلاش خواهم نمود.

در این نشست، اسحق فرشیدی، مدیرمنابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، به صورت ویژه، تمامی موارد و مسائل مطرح شده در حوزه منابع انسانی توسط بانوان حاضر در این جلسه را پاسخ داده و در جهت پیگیری موارد مهم و کلیدی در کوتاه‌ترین بازه زمانی تاکید نمود.

گفتنی ست در ابتدای این نشست، سرکار خانم آزادی، بعنوان " مشاور مدیرعامل مجتمع گاز پار جنوبی در امور بانوان و خانواده" موارد و مشکلات مشترک در بین بانوان شاغل در مجتمع را مطرح نمود و سپس بانوان حاضر در این نشست به صورت ویژه موارد و مسائل مختلف در حوزه های سازمانی، آموزشی، رفاهی را مطرح نمودند.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(یکشنبه ۲۳ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۴:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید