جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

بزرگترین شرکت تولید کننده گاز کشور/ نیازمند بزرگترین سیستم ایمنی

بزرگترین شرکت تولید کننده گاز کشور/ نیازمند بزرگترین سیستم ایمنی
(سه شنبه ۱۱ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۶:۲۴

مهندس باهوش در نشست تخصصی کمیته ایمنی و آتش نشانی وزارت نفت با حضور دکتر زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید و دکتر بهمن نیا ،ریس بهداشت ایمنی و محیط زیست شرکت ملی گاز بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان بزرگترین تامین کننده ی گاز در کشور و خاورمیانه، نیازمند بزرگترین امکانات و تجهیزات ایمنی است.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در این نشست تخصصی بیان کرد: کمیته ی ایمنی و آتش نشانی فراتر از مسائل HSE باید توجه خاصی به صیانت از منابع انسانی در این حوزه داشته باشد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امکانات کنونی در پالایشگاه های مجتمع پارس جنوبی باید ارتقاء پیدا نماید و در جهت تامین و استقرار آمبولانس هوایی در منطقه باید یک برنامه ریزی اساسی صورت بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: اکنون منطقه پارس جنوبی با بهره مندی از این حجم وسیع عملیاتی و منابع انسانی از داشتن یک بیمارستان سوانح سوختگی رنج می برد و باید در جهت ساخت بیمارستان تصمیمات ویژه ای گرفته شود.

باهوش در ادامه به اهمیت بسیار بالای نشست های ایمنی و آتش نشانی اشاره نمود و گفت: نشست های کمیته ایمنی و آتش نشانی باید به صورت مستمر و مداوم برگزار گردد و مدیران شرکت های حوزه نفت،گاز و پتروشیمی باید برای تحقق و پیاده سازی فرهنگ‌ HSE حرکت جهادی را آغاز کنند.

وی افزود: هر نوع هزینه در حوزه ایمنی را باید یک سرمایه گذاری بزرگ نامید و کمیته ی ایمنی و اتش نشانی باید فراتر از مسائل مجوز کار گام بردارد.

وی در ادامه به بستر بسیار مناسب کنونی در حوزه ایمنی وزارت نفت اشاره نمود و گفت: با وجود پربرکت مهندس اوجی و دیدگاه روشن و بسیار بالا وی در حوزه مسائل HSE ، امیدواریم مسائل ایمنی نسبت به گذشته در بدنه ی وزارت نفت پویا گردد و جایگاه اصلی خود را در صنعت پیدا نماید.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی آمادگی هر نوع همکاری، نشست، همایش در حوزه مسائل HSE را دارد و در این مسیر پیشگام خواهد بود.

وی گفت: تبادل اطلاعات ایمنی و آتش نشانی در سطح وزارت نفت میتواند کمک بسیار بزرگی در مسیر ارتقاء و افزایش فرهنگ HSE بنماید.
(سه شنبه ۱۱ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۶:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید