جزییات خبر

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران:

برای تولید و فرآورش در فصول سرد سال باید آمادگی کامل داشته باشیم

برای تولید و فرآورش در فصول سرد سال باید آمادگی کامل داشته باشیم
(سه شنبه ۱۱ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۰:۴۱

دکتر زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید در نشست تخصصی بررسی چالش ها و مشکلات مهم پالایشگاه ششم بیان کرد: با همدلی و کارگروهی در جهت تولید مستمر و حداکثری گاز، باید به استقبال فصول سرد سال حرکت کنیم.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، دکتر احمد زمانی در این نشست با مدیران و روئسای پالایشگاه ششم گفت:تمام مشکلات و مسائل مهم پالایشگاهی با یک نگاه متفاوت نسبت به قبل تقویت و بررسی شود.

وی ادامه داد: موضوعاتی که در کاهش تولید نقش و تاثیرات بسیار منفی دارند را شناسایی و در کوتاه ترین بازه زمانی مرتفع نمایید.

وی عنوان داشت: همه ی ما یک تیم هستیم و نگرانی ها و چالش ها در سایه ی همدلی، هم بستگی و کار منسجم تیمی باید به سمت بهبودی سوق دهیم.

دکتر زمانی تصریح کرد: یکی از اولویت های بسیار مهم و کلیدی، آمادگی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت فراورش حداکثری گاز و ارامش و اسایش هموطنان عزیزمان در فصول سرد سال جاری است و این مهم به آمادگی کامل نیاز دارد.

وی گفت: مدیران پالایشگاهی در حرکت جهادی باید با صداقت و هوشیاری کامل مسائل را پیگیری و با امادگی حرکت به سمت روزهای سرد زمستان را آغاز نمایند.
(سه شنبه ۱۱ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۰:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید