جزییات خبر

در هشتمین دوره ارزیابی سلامت اداری شرکت ملی گاز ایران:

مجتمع گاز پارس جنوبی به کسب رتبه برتر در حوزه سلامت اداری نائل گردید

مجتمع گاز پارس جنوبی به کسب رتبه برتر در حوزه سلامت اداری نائل گردید
(دوشنبه ۳ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۴:۲۶

در هشتمین دوره ارزیابی سلامت اداری شرکت ملی گاز ایران مجتمع گاز پارس جنوبی سطح برتر سلامت اداری را کسب کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد رضا مصلائی، رئیس مهندسی سیستمها و بهره‌وری و دبیر کمیته راهبری سلامت اداری با بیان این که در هشتمین دوره ارزیابی سلامت اداری شرکت ملی گاز ایران، شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی سطح برتر سلامت اداری را کسب کرده است، اظهار کرد: این ارزیابی توسط امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران در 9 شاخص و 21 محور و 51 سنجه انجام شده است.

مصلائی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران، شرکت‌های تابعه ملی گاز از نظر ارزیابی فوق به سطح: برتر، بسیار خوب، قابل قبول و نیازمند به تلاش بیشتر دسته‌بندی شده اند که خوشبختانه مجتمع گاز پارس جنوبی در هشتمین دوره ارزیابی سلامت اداری شرکت ملی گاز با کسب 92.62 امتیازدر سطح برتر قرار گرفت.

وی ادامه داد: این ارزیابی به استناد ماده28 قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، وضعیت شرکت ها را در اجرای وظایف قانونی بررسی و با هم مقایسه می کند.

دبیر کمیته راهبری سلامت اداری مجتمع در ادامه با اشاره به محورهای اصلی کاری در حوزه سلامت مجتمع بیان کرد: خدارزیابی بر اساس الگوی سنجش سلامت اداری، تعریف برنامه‌ها و پروژه‌های بهبود به‌منظور ارتقای سلامت اداری، اقدام در جهت اجرای احکام و تکالیف قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، شناسایی بسترهای فسادخیز مالی و اداری و معرفی گلوگاه‌های فساد و رفع آنها بر اساس الگوی مربوطه و برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با حوزه سلامت اداری از محورهای مهم در این حوزه می‌باشد.


وی ادامه داد: اقدام در راستای اجرای مفاد تصویب‌نامه حقوق شهروندی در نظام اداری، بررسی و ارائه راهکارهای لازم به منظور ایجاد فرهنگ سازی مناسب، شفاف و پاسخگو و پیگیری مباحث مربوط به اجرای تکالیف تعیین شده در دولت الکتریک از دیگر موارد مهم و کلیدی در حوزه سلامت اداری است.

به گفته‌ی مصلائی، جاری سازی سیستماتیک الزامات قانون ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد از طریق سیستم مدیریت یکپارچه را از محورهای مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد.

وی اظهار داشت : این مجتمع بزرگ گازی کشور در برنامه های کلان و کلیدی خود همچنان بدنبال اجرای دقیق قوانین و مقررات بوده و در جهت ارتقای هرچه بیشتر سلامت نظام اداری اهتمام ویژه ای دارد.

(دوشنبه ۳ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۴:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید