جزییات خبر

در 3 ماه نخست سال جاری:

تولید بیش از 7 میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

تولید بیش از 7 میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(پنج شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱) ۲۳:۵۶

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این‌که پالایشگاه نهم ( فاز 12) نماد تبلور تکیه بر توان داخل و استفاده از کالاهای ایرانی در پارس جنوبی است، گفت: پالایشگاه نهم پارس جنوبی از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه سال جاری، بیش از 7 میلیون 517 هزار بشکه میعانات گازی را تولید کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، علیرضا حقوقی شرایط تولید در پالایشگاه نهم را مطلوب دانست و افزود: با تکیه بر توان و دانش بومی، روزانه 84 میلیون استاندارد متر مکعب گاز در پالایشگاه نهم پارس جنوبی تولید می شود.
رئیس بهره‌برداری پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه بیان کرد: با اتکا بر توان ساخت داخل و اقدامات نوآور و نوین در پالایشگاه نهم ( فاز 12 ) توانسته‌ایم ، 100 هزار بشکه میعانات گازی را در روز تولید و در اقتصاد کشور نقس بسیار موثری داشته باشیم.

به گفته‌ی حقوقی: از ابتدای سال تا پایان خردادماه سال جاری بیش از 7 میلیون و 517 هزار بشکه میعانات گازی در این پالایشگاه تولید شده است.
وی با اشاره به تولید روزانه 300 تن گوگرد دانه بندی شده مرغوب در این پالایشگاه تصریح کرد: در 3 ماه نخست سال جاری، 13 هزار و 100 تن گوگرد نیز در فاز 12 تولید شده است.

کسب افتخارات مهم در سه ماه نخست سال 1401

حقوقی در ادامه به دستاوردها و افتخارات مهم پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و بیان کرد: دریافت و کسب رتبه اول در سطح پالایشگاه‌های گاز و نفت و رتبه دوم در سطح ملی و دریافت جایزه تندیس نقره ای سه ستاره به دلیل کاهش یک میلیون متر مکعب گاز فلر از موفقیت‌های مهم سال جاری پالایشگاه نهم می باشد.

وی در ادامه به انجام عملیات تعمیرات اساسی سال جاری در این پالایشگاه اشاره نمود و بیان کرد: عملیات تعمیرات اساسی سال جاری با تکیه بر توان و دانش بومی در تاریخ بیستم فروردین ماه کلید خورد و تا پایان خردادماه طبق برنامه‌زمان بندی ادامه داشت و خوشبختانه در عملیات تعمیرات اساسی امسال توانستیم با اتکا به توان و نیروی داخلی و اقدامات شاخص و نوآور گام های مهمی برداریم.

(پنج شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱) ۲۳:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید