جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

سلامت روحی و روانی خانواده های ساکن شهرک در اولویت نخست قرار دارد

سلامت روحی و روانی خانواده های ساکن شهرک در اولویت نخست قرار دارد
(پنج شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱) ۱۰:۲۸

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست کارگروه بررسی مسائل و مشکلات خانواده های ساکن شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح روحی روانی و مرتفع نمودن مشکلات خانواده های ساکن بکار خواهیم گرفت.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در اولین نشست با اعضاء کارگروه بررسی مسائل و مشکلات شهرک مسکونی خانواده کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم، اسیب ها و نگرانی های موجود در حوزه خانواده های ساکن شهرک شناسایی و مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: مسائل مهم فرهنگی، رفاهی، آموزشی، بهداشتی، و ... خانواده ها را اولویت بندی و لیست بندی کنید و در جلسات کارگروه تخصصی مطرح نمایید.

باهوش در ادامه تصریح کرد: در مرحله ی نخست اعضاء کارگروه تخصصی با نشست های مختلف با خانواده ها باید پای دغدغه ها و مشکلات آنان نشست و با جان و دل مسائل را شنید و انها را در کارگروه پیاده سازی نمایید.

وی در این خصوص ادامه داد: موارد و مشکلات دسته بندی و اولویت بندی شده را بر اساس ضرورت ها به ستاد ارجاع گردد.

باهوش بیان کرد: در این کارگروه باید به صورت کاملا جهادی و با روحیه ی انقلابی کارها را انجام داد و با یک نگاه کاملا متفاوت نسبت به سایر کارگروه های دیگر گام برداشت، زیرا این کارگروه فراتر از تمام کارگروه های دیگر است.

وی گفت: همت، عزم راسخ و خدمت صادقانه برای خانواده های کارکنان را سرلوحه ی فعالیت خود در این کارگروه قرار بدهید و بحث سلامت روحی و روانی خانواده ها را به صورت ویژه دنبال کنید.

مدیر عامل مجتمع در پایان این نشست گفت: در کنار شما، همگام با شما تمام مجوزهای لازم را جهت پیشرفت در کارهای مهم این حوزه خواهیم گرفت و با جدیت مسائل را دنبال خواهیم کرد و این مهم موجب خواهد شد خروجی این کارگروه به صورت مستقیم در سفره ی خانواده ها نقش آفرین باشد.
(پنج شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱) ۱۰:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید