جزییات خبر

برگزاری اولین دوره آموزشی جانشین‌پروری و مدیریت مسیر پیشرفت شغلی کارکنان در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری اولین دوره آموزشی جانشین‌پروری و مدیریت مسیر پیشرفت شغلی کارکنان  در مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱) ۰۸:۱۰

اولین دوره "جانشین‌پروری و مدیریت مسیر پیشرفت شغلی کارکنان" با حضور هیئت مدیره، مدیران پالایشگاهی و ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، پرفسور سید صدرالدین نجاتی گیلانی در این دوره آموزشی با اشاره به موضوع جانشین پروری بیان کرد: فرایند ایجاد رویکردی سیستماتیک جهت ساختن سرمایه انسانی جایگزین برای اطمینان از تداوم کاز از طریق شناسایی افراد جانشین بالقوه در فرایندهای کاری حیاتی و ضروری است.

وی در ادامه با بیان اینکه چرا باید به جانشین پروری و تداوم فکر کنیم افزود: تعداد افراد ورودی به بازار کار نسبت به تعداد افراد در حال خروج از سازمان کمتر است، حافظه‌ی سازمانی در حال از دست رفتن می‌باشد و نیاز به حفظ استعدادهای فعلی سازمان ضروری است، نیازهای متفاوت نسل‌های مختلف کارکنان و بخصوص نیروهای آینده و کاهش وفاداری کارکنان که منجر به افزایش گردش نیروی انسانی می‌شود از موارد مهمی می باشد که در باید به جانشین پروری و تداوم ان فکر کنیم.

نجاتی گیلانی ادامه داد: همسویی رهبری سازمان با نیازهای بلند مدت و توسعه مدیران برای اینده و تحلیل دائمی مشاغل و فرصت های ارتقای مدیریتی، جهت تطابق سمت‌ها با تغییرات شرایط محیط کسب و کار و امادگی برای کمبودهای غیر مرترقبه از مهمترین مزایای ایجاد برنامه‌ی جانشین پروری می‌باشد.

پرفسور نجاتی گیلانی به موضوع مدیریت جانشین پروری یکپارچه پرداخت و تصریح کرد: رویکرد یکپارچه به توسعه و حفظ نیروی انسانی برای اطمینان از اینکه در سازمان کاندیداهایی چه در زمان حال و چه در آینده وجود دارند که به موفقیت، پایداری و رشد بلند مدت سازمان کمک می کنند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱) ۰۸:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید