جزییات خبر

مهندس باهوش در نشست با ائمه جماعات مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

مهندس باهوش در نشست با ائمه جماعات مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:
(یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱) ۲۰:۰۱

ترویج نماز جماعت در بین کارکنان / راه اندازی دارالقران از موضوعات مهم ائمه ی جماعات در مجتمع گاز پارس جنوبی


به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در نشست با روحانیون و ائمه ی جماعات پالایشگاه های مجتمع بیان کرد: تلاش در زمینه ی پیاده سازی فرهنگ نماز جماعت و نماز اول وقت بسیار ارزشمند است و باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

باهوش در ادامه گفت: کمیته ی فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی در کوتاه ترین زمان، بر اساس دستورالعمل های جدید تشکیل خواهد شد و اعضای این کمیته مشخص شده و در هفته ی پیش رو ابلاغ خواهد شد و به صورت ویژه مسائل و مشکلات مطرح شده را دنبال خواهند کرد.


باهوش ریشه ی همه ی کمالات و سعادت انسان را در نماز دانست و گفت: اعتقاد قلبی و درونی من به برگزاری نماز جماعت بسیار زیاد است و باید تمام توان را برای پیاده سازی فرهنگ نماز جماعت در بین کارکنان بکار گرفته شود تا زندگی و فضای کاری رنگ و بوی نماز و یاد خدا بگیرد.
رسانه جدید
وی ادامه داد: یکی از مسائل مهمی که باید برنامه ریزی و بررسی شود حضور بانوان شاغل در انجام فریضه ی الهی نماز است و باید این مهم با برنامه ریزی محقق شود.

وی گفت: مسائل و مشکلات مطرح شده توسط رییس روابط عمومی و رییس شورای اقامه نماز مجتمع موارد مهم به صورت شفاف در دستور کار قرار می گیرد و پیگیری خواهد شد

باهوش در ادامه به مشکلات و نواقص مهم مسجد شهرک مسکونی و نمازخانه های پالایشگاه ها اشاره نمود و تصریح کرد: کارگروهی با محوریت مدیریت مهندسی تشکیل و با بازدیدهای میدانی و کارشناسی مسائل و مشکلات نمازخانه ی پالایشگاه ها و مسجد شهرک ، مواردی که نیاز است مرتفع و بودجه ی لازم برای این اقدام مهم اختصاص خواهد یافت.
رسانه جدید
باهوش گفت : طرح یکسان نمودن رویه ی اقدامات فرهنگی و ... باید یه صورت ویژه دنبال گردد و اقایان هوشمند، نبهانی و نوروزی باید موارد را استخراج نمایند و یک رویه ی یکسان و مشترکی در سطوح مجتمع عملیاتی و اجرایی گردد.

وی در ادامه به برگزاری جلسات قرانی و مراسمات مذهبی اشاره نمود و گفت: برگزاری مراسمات مذهبی و قرائت دعای ندبه در سطح ستاد و پالایشگاه ها باید به صورت ویژه محقق و پر رنگ شود.

وی در ادامه به خلع فضای دارالقرآن در مجتمع اشاره نمود و گفت: روحانیون و ائمه ی جماعات باید با یک حرکت جهادی و بسیجی این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری نمایند.

وی بیان کرد: مسیر برای حرکت به سوی اقدامات شاخص فرهنگی، دینی و جهادی در مجتمع کاملا باز می باشد، من در کنار شما فرماندهان دینی هستم و از شما عزیزان در پیاده سازی کارهای فرهنگی حمایت ویژه خواهم نمود.

(یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱) ۲۰:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید