جزییات خبر

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی:

سامانه ی هوشمند کنترل تردد سایت صنعتی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌اندازی شد

سامانه ی هوشمند کنترل تردد سایت صنعتی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌اندازی شد
(چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱) ۱۰:۵۲

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی، از راه اندازی سامانه هوشمند کنترل تردد سایت صنعتی پالایشگاه پنجم در آستانه‌ی عملیات تعمیرات اساسی 1401 این پالایشگاه خبر داد .


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد شفیع موذنی در این باره گفت: سامانه مذکور با هدف هوشمند سازی ترددهای پرسنل و خودروها در محل گیت های ورودی سایت صنعتی استقرار یافته است .

موذنی در ادامه بیان کرد : با استقرار این سامانه ، ضمن بهبود نظارت ایمنی و امنیت در ابعاد مختلف مرتبط با اهداف این حوزه ، به ارتقاء سطح عملکردهای پدافندی و افزایش کیفیت واکنش در شرایط اضطراری کمک شایانی خواهد نمود .

وی تصریح کرد: کاهش ضریب خطای انسانی در روند سرشماری حین بروز شرایط اضطراری و صحت آماری (POB) ارائه شده از مزایای بهره برداری از این سامانه خواهد بود .

موذنی به قابلیت های مهم سامانه کنترل تردد هوشمند اشاره نمود و تصریح کرد: امکان اعطا یا سلب مجوز دسترسی فردی و گروهی، کنترل مستقیم درب ها توسط اپراتور، تعریف بازه های زمانی گوناگون تردد مبتنی بر نیاز کاربر بر اساس شیفت‌های کاری ، امکان غیرفعالسازی کامل سیستم در شرایط بحرانی و انواع دسترسی و اعمال محدودیت تردد از قابلیت‌های مهم ای سامانه محسوب می‌شوند.
رسانه جدید
وی افزود : جهت برنامه های ارتقاء و اتصال به سیستم های یکپارچه ی نظارتی پالایشگاه نیز امکاناتی به عنوان پیش فرض در نظر گرفته شده و ماژول های بیومتریک و غیر بیومتریک و دوربین مداربسته نظارت آنلاین تردد برای دسترسی های پرسنلی تعبیه گردیده است .

مدیر پالایشگاه پنجم ادامه داد: با استفاده از ظرفیت این سامانه در ارتقاء زیر ساختی ایمنی و حراستی پالایشگاه ، قدمی مهم در موقعیت های اضطراری برداشته خواهد شد .
(چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱) ۱۰:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید