جزییات خبر

از بررسی چالش‌ها تا ارائه راهکارهای پیشنهادی

نشست تخصصی بهبود وضعیت شهرک‌های مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی و فجر جم برگزار شد

نشست تخصصی بهبود وضعیت شهرک‌های مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی و فجر جم برگزار شد
(سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱) ۰۷:۳۰

نشست تخصصی مشترک مدیران عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، فجر جم و مدیران مالی، حراست، منابع انسانی و روابط عمومی جهت بررسی چالش‌ها، مشکلات و ارائه‌ی راهکارهای بهبود شهرک‌های مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی و فجر جم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ از ابتدای شروع بکار مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و حضور در جمع بسیار صمیمی و دیدار چهره به چهره با کارکنان پالایشگاه‌های مجتمع و شنیدن مشکلات و دغدغه‌های کارکنان در خصوص شهرک مسکونی، باعث شد تا احمد باهوش به عنوان مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی حساسیت و نگرانی کارکنان خود را درک و در بهبود وضع موجود از همان روزهای اول گام بردارد.


در همین راستا، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با تشکیل جلسات متعدد با مدیران و کارشناسان منابع انسانی، حراست، روابط عمومی و ... مسائل را مطرح و به صورت گام به گام موارد را مورد بررسی قرار داد و در نهایت مشکلات متعدد کارکنان و خانواده‌های کارکنان را با مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران و هیئت مدیره شرکت مطرح نمود.

گفتنی ست پس از مطرح نمودن مسائل و حساسیت موضوع، مدیران عامل مجتمع گاز پارس جنوبی و پالایشگاه فجر جم به همراه مدیران مالی، منابع انسانی، حراست و روابط عمومی در نشست مشترک در مسیر تفکیک این دو شهرک مسکونی، اولین نشست خود را برگزار کردند.



مهندس باهوش در این نشست بیان کرد: موارد و راهکارهای مهم در این جلسه‌ی تخصصی می‌تواند مسیر را جهت تصمیمات سازنده هموار نماید.

رسانه جدید
وی بیان کرد: باید تمام مسائل و چالش‌های موجود در جهت تفکیک این دو شهرک مسکونی استخراج و یک گزارش ارزیابی ریسک انجام دهیم و مسائل را به صورت جداگانه در حوزه‌های منابع انسانی، حراست، رفاهی و آموزشی جهت ارائه به مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران و هیئت مدیره تنظیم نمائیم.


وی افزود: این گزارش باید یک فرایند زمانی تفکیک شده در قالب یک کارگروه با محوریت منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و فجر جم انجام شود و در بازه زمانی حداکثری یک ماهه در قالب کارگروه های ورزشی، رفاهی، فرهنگی، مستغلات تهیه و مدیران عامل مجتمع و فجر جم در هیئت مدیره آن را ارائه نمایند.

رسانه جدید

(سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱) ۰۷:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید